Instagram Photos

Annabelle Minerals rozświetlacz mineralny diamond glow

Annabelle Minerals rozświetlacz mineralny DIAMOND GLOW to produkt, który zainteresował mnie gdy tylko pojawił się w ofercie marki. Jak wiecie, kosmetyki mineralne darzę ogromną miłością, więc nie mogłam przejść obok takiego cuda obojętnie.
Annabelle Minerals rozświetlacz mineralny diamond glow

Rozświetlacz mineralny Annabelle Minerals w odcieniu diamond glow ( 4 g., 59,90 zł) kupiłam na Targach Ekocuda w Warszawie.

Produkty marki Annabelle znam bardzo dobrze, niejednokrotnie pokazywałam je Wam na blogu, instagramie czy youtube. Dlaczego? Są one kosmetykami naprawdę wartymi zainteresowania. Annabelle minerals podkład matujący i kryjący to moje podkładowe perełki, ale dołączył do nich także podkład rozświetlający (o którym dowiecie się niebawem więcej). Ale nie czas teraz gadać o podkładach, przejdźmy do rozświetlacza.

Annabelle Minerals rozświetlacz mineralny diamond glow

Rozświetlacz mineralny Annabelle występuje w dwóch odcieniach - diamond glow i royal glow.

Diamond glow posiada chłodny, beżowy kolor, a royal glow jest w ciepłym, zloto-żółtym odcieniu. Przyznam się Wam, że jestem również posiadaczką wersji royal glow (otrzymałam paczkę od Meet Beauty właśnie z tym rozświetlaczem i nowym rozświetlającym różem - szykujcie się, na pewno pojawi się o nich osobny wpis).

Annabelle Minerals rozświetlacz mineralny diamond glow


Obecnie moja skóra jest na tyle jasna, że lepiej sprawdza się na niej wersja diamond glow. To świetna propozycja dla osób o chłodnej lub jasnej karnacji. Spokojnie mogą po nią sięgnąć także osoby bardzo blade. Rozświetlacz nie zostawia smug koloru, lecz tworzy na skórze piękny, subtelny glow. Efekt można stopniować i będzie on zależy od ilości nałożonych warstw - im więcej tym większa tafla (taaak, taką najbardziej lubię). Do jego aplikacji polecam pędzel do rozświetlacza o większej ilości włosia - takie narzędzie ułatwia aplikację i sprawia, że produkt aplikuje się niezwykle łatwo.

Annabelle Minerals rozświetlacz mineralny diamond glow

Rozświetlacz posiada delikatne drobinki, które nadają trójwymiarowości. Cóż mogę powiedzieć - wygląda na twarzy pięknie, sprawia, że skóra wygląda niezwykle zdrowo i promiennie - bez sztucznego efektu, dlatego myślę, że jest to bardzo uniwersalna propozycja.

Annabelle Minerals rozświetlacz mineralny diamond glow

Rozświetlacz Annabelle Minerals diamond glow pokochają zarówno fani subtelnego glow, jak i mega tafli.

Pokochają go także osoby szukające kosmetyków naturalnych, które zwracają uwagę na skład danego produktu. Ten jest w pełni naturalny. Dodatkowo, jego formuła została wzbogacona o składniki o działaniu pielęgnującym (oleje, witamina E). A dzięki temu, że jest to produkt sypki, to jego wydajność jest ogromna. To także ogromny plus kosmetyków mineralnych. Myślę, że nie muszę już Was dłużej przekonywać o zaletach tego rozświetlacza. Przypominam, że jeśli jesteście z Warszawy, to korzystajcie z takiej lokalizacji i koniecznie odwiedźcie salon Annabelle Minerals. Jestem pewna, że się zakochacie w tych produktach tak samo jak ja.

Komentarze

  1. Z czasem pewnie spróbuję :). Wygląda bardzo fajnie, a lubię ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo zachęcająco, chętnie wypróbuję ten rozświetlacz, zwłaszcza że mam zamiar poznać się bliżej z marką Anabelle Minerals :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Markę znam, ale produktu nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Thanks so much for share this post with us, all looks great!.
    -XOXO, BEA.

    seempiternal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

back to top