Instagram Photos

CZERWIEŃ NIEJEDNO MA IMIĘ, CZYLI MOJE ULUBIONE CZERWONE LAKIERY HYBRYDOWE

Gdyby ktoś zapytał mnie kilka miesięcy temu o ulubiony czerwony lakier to zapewne zaczęłabym się śmiać. Do niedawna nie mogłam znieść czerwieni na moich dłoniach, mimo, iż kiedyś nieraz po nią sięgałam. Jakiś czas temu jednak w mojej głowie zaświtała myśl o powrocie do tego koloru. I wiecie co? To był świetny pomysł! Zakochałam się na nowo :)




Moja kolekcja powoli się rozrasta. Obecnie posiadam 6 lakierów w różnych odcieniach - od jasnej i ognistej, przez wiśnię, aż do wersji brokatowej - wszystkie marki Neonail. Świetnie się rozprowadzają, większość świetnie kryje przy dwóch warstwach, trzymają się w praktycznie nienaruszonym stanie do następnej aplikacji - dlatego tak bardzo lubię tę markę. Nie bez powodu moja kolekcja lakierów Neonail stale się powiększa ;)



Na powyższym zdjęciu widzicie kolory lakierów, które poniżej wymieniłam w tej samej kolejości:

- Fiery flamenco - ciemniejszy, niż lady ferrari, ale jaśniejszy, niż sexy red
- Lady ferrari - żywa, ciepła, rzucająca się w oczy czerwień (obecnie moja ulubiona!)
- Sexy red - intensywna, klasyczna czerwień, bardzo uniwersalny kolor
- Dark cherry - bardzo ciemna wiśnia, w niektórym świetle wygląda jak czerń
- Cymric - daje efekt kociego oka, jest dość trudny do opisania, to połączenie zgaszonej ciemnej czerwieni z kolorem stali - bardzo nieoczywisty kolor
- Alizee - brokatowa, mocno błyszcząca ciemna czerwień - idealna na imprezy, ale jednocześnie elegancka




Do niedawna posiadałam małą ledową lampkę, która jest świetna, ale sprezentowano mi nową lampę led, która jest zdecydowanie lepsza. Lakiery utwardza już w 30 sekund. Posiada także czujnik ruchu i wyświetlacz, co sprawia, że aplikacja jest o wiele szybsza i przyjemniejsza. Ta lampa kosztuje niewiele więcej, niż ta malutka, dlatego polecam zainteresować się właśnie tę drugą opcją - u mnie sprawdza się wspaniale ;)





A Wy, lubicie czerwień na paznokciach czy stawiacie na inne kolory? Podzielcie się ze mną Waszymi ulubionymi lakierami, chętnie poznam nowe kolory :)

Komentarze

  1. Ja mam Sexy Red :)ale rzadko są u mnie hybrydy na paznokciach nie mam do nich cierpliwości :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też na początku nie chciało mi się bawić z nimi, ale potem się bardzo wkręciłam :)

      Usuń
  2. Nie mam swojego ulubione czerwonego koloru hybrydy. Szczególnie czesto u mnie tez nie goszcza :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też tak było, ale teraz faza na czerwień trwa :)

      Usuń
  3. mam sexy red od neo nail :D Lubię ten kolor :D Dopiero jakieś półtora miesiąca robię paznokcie i na bieżąco się uczę i wypełniam swoją kolekcję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię takie ciemniejsze czerwienie. Jakoś te "ogniste" źle mi wyglądają na moich dłoniach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam takie ciemniejsze odcienie na krótkich paznokciach :)

      Usuń
  5. Mi się bardzo podobają czerwone paznokcie, jednak mój mąż nie lubi tego koloru, więc rzadko go mam. :)

    marysseprobuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj szkoda, ale na pewno znajdzie się mnóstwo innych fajnych kolorów :)

      Usuń
  6. Sporo pięknych odcieni, bardzo lubię czerwień na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kolorki, lubię takie klasyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja w swojej kolekcji mam same czerwienie i różę, ładna małą lampa

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam dark cherry i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam czerwienie i bordo na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Od nie dawna mam hybrydki na pazurkach, ale że sama nie robię, więc nie mam lakierów. Teraz na święta miałam czerwone pazurki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Od czasu do czasu lubię czerwień, ale taką ciemniejszą :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie czerwień rzadko gości na moich paznokciach, bardziej do gustu przypadły mi te głębokie odcienie i burgundy ;)
    Pozdrawiam,
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię czerwienie, choć rzadko maluję nimi paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Swego czasu jak bawiłam się z hybrydami to właśnie głównie czerwienią;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham czerwień, akurat mam na pazurkach 😊

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja kiedyś uwielbiałam czerwień, teraz przerzuciłam się na nudziaki. Zwłaszcza nailac ma świetny wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Po swatch'ach stwierdzam, że lakier Alizee podbił moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  20. Super jest to, że teraz kolory mają tyle różnych odcieni i faktur, że każdy znajdzie coś dla siebie, a często cięzko się zdecydować na ten, który chcemy nałożyć :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne kolory, a czerwienie pasują do wszystkiego i do każdej kobiety :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super kolekcja. Czerwień to mój ulubiony kolor na paznokciach. To zdumiewające ile jest jej odcieni

    OdpowiedzUsuń
  23. Czerwień - idealny do każdej kreacji i na każdą okazję <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

back to top