Instagram Photos

RESIBO SERUM NATURALNIE WYGŁADZAJĄCE - IDEALNE DLA KAŻDEGO RODZAJU SKÓRY?

Olejowe serum do twarzy i cera tłusta? Serio? Tak, właśnie tak! U mnie ten produkt sprawdza się wyśmienicie. Pamiętajcie, że każdy rodzaj skóry potrzebuje odpowiedniej pielęgnacji. Skóra tłusta też, a szczególnie, gdy jej właścicielka na dniach będzie mieć 30 lat. To odpowiedni czas na przeciwzmarszczkową prewencję. Więcej o serum dowiecie się w dalszej części wpisu.


Serum naturalnie wygładzające matki Resibo (30 ml, 129 zł) to produkt, którego głównym celem jest ujędrnienie, uelastycznienie i rozświetlenie skóry. Zawiera 99% naturalnych składników. Kluczowe składniki to stoechiol, Lakesis, olej marula, skwalan, pochodna witaminy c.

Dzięki takiemu połączeniu składników kosmetyk jest niezwykle uniwersalny. Świetnie tolerują go skóry suche, ale także skóry z problemami trądzikowymi czy bliznami potrądzikowymi. 


Jak stosować olejowe serum?
W przypadku mojej tłustej skóry sięgam po nie 2-3 razy w tygodniu (jeśli macie inny typ skóry możecie stosować ten produkt częściej) i aplikuję 2-3 na noc, po wcześniejszym dokładnym demakijażu, oczyszczaniu i tonizowaniu. Rozprowadzam je na twarzy, szyi i dekolcie (serum jest bardzo wydajne!). W zależności od potrzeby nakładam je w różny sposób:
1. łączę je ze sprawdzonym kremem/żelem aloesowym/żelem hialuronowym - taka mieszanka sprawia, że serum olejowe nabiera lżejszej konsystencji. Taki sposób aplikacji może się szczególnie spodobać posiadaczom skóry tłustej, mieszanej w kierunku tłustej i trądzikowej. Nie zostawia takiej tłustej warstwy, co sprawia, że skóra nie ulega obciążeniu.
Ważne jest też aby nakładać oleje w połączeniu z w/w produktami, gdyż oleje nie nawilżają skóry w sposób bezpośredni i w przypadku stosowania ich solo mogą pogorszyć stan skóry (może zacząć się przesuszać lub mogą się na niej pokazać niedoskonałości).
2. nakładam serum na wcześniej zaaplikowane kosmetyki, po kremie - olej (wiadomo, że w tym produkcie znajdują się nie tylko oleje, ale produkt na nich bazuje, stąd podaję Wam też taką opcję nakładania) działa okluzyjnie i tworzy film, który zapobiega przed utratą nawilżenia. W przypadku, gdy nałożycie najpierw produkt olejowy, a następnie krem lub serum, możecie spodziewać się, że składniki aktywne zawarte w tych preparatach nie będą mogły odpowiednio przeniknąć. Z tego względu ważne jest, aby nakładać olej albo w połączeniu z innymi preparatami albo solo, po innych produktach.


Moja tłusta skóra pokochała ten produkt. Dzięki niemu stała się gładsza, bardziej napięta i rozjaśniona. Testowałam kilka olejowych mieszanek i innych tego typu preparatów, ale to zdecydowanie skradło moje serce. Jeśli szukacie serum, które spełnia obietnice producenta, to polecam zainteresować się serum naturalne wygładzającym marki Resibo :)

Komentarze

  1. Nie miałam jeszcze nic z Resibo chociaż serum mnie kusi!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele czytałam o kosmetykach Resibio i zawsze mnie kusiły, ale to serum kusi mnie najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest boskie :) Uwielbiam też olejek do demakijażu, a i krem rozświetlający mnie kusi :P

      Usuń
  3. Resibo tak bardzo mnie interesuje, już tyle ciepłych słów i pozytywnych opinii o tej marce czytałam, że mam wielką ochotę, by ją sprawdzić, a jakoś wciąz mi nie po drodze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami tak jest, ale może w końcu się uda :) Serum jest boskie :)

      Usuń
  4. Słyszałam już wiele pozytywów na jego temat, chętnie wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Blogerki mają wiele pozytywnych opinii na temat tej firmy, więc ja chyba też coś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam kosmetyki Resibo na blogach, ale nigdy nie próbowałam żadnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kosmetyki resibo kuszą mnie opakowaniami i dobrymi opiniami. Pewnei po nowym roku coś sobie zakupię

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznam, ze bałabym, ze by mnie zapchało ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tej marki ale serum widać jest bardzo obiecujące i godne przetestowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. takze jestem posiadaczka tlustej cery i ciezko jest mi co kolwiek sobie dobrac. Olejki stosowalam rozne i zaden sie nie sprawdzil. Moze ten bedzie takze dla mnie odpowiedni? Gdzie moge dostac ten produkt?

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę w końcu poznać tą markę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Musze go wypróbować. Do tej pory z Resibo używałam tylko kremu rozświetlającego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Już tyle dobrego słyszę o kosmetykach Resibo, że muszę w końcu coś wypróbować. Właśnie skończyło mi się serum, więc chętnie bym je wypróbowała! ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

back to top