Instagram Photos

SZUKASZ PREZENTU DLA MIŁOŚNICZKI MAKIJAŻU? WYBIERZ PĘDZLE ZOEVA!

Zestaw pędzli to idealny prezent dla każdej miłośniczki makijażu. Dlaczego idealny? Już Wam wyjaśniam. Pędzle to prezent bardzo trwały, na lata. Poza tym, porządnych pędzli nigdy dość! Niech rzuci teraz kamieniem ten, kto zawsze (i codziennie jak Bozia przykazała) myje pędzelki po każdym użyciu! Założę się, że każdej z nas przydadzą się dodatkowe akcesoria :)


Dzisiaj pokażę Wam 3 zestawy pędzli marki Zoeva, które dostaniecie w Sephorze i które to zażyczyłam sobie dostać na prezent. Dobrałam się do nich tylko dlatego, żeby pokazać Wam je jeszcze przed świętami - ale obiecuję, będą grzecznie czekały na swoje nowe życie do świąt i moich urodzin ;)
Zestawy to: complete eye set (12 sztuk + kosmetyczka), luxe prime set (10 sztuk + kosmetyczka), luxe complete set (15 sztuk + kosmetyczka). 


Zestaw complete eye set kosztuje 299 zł i zawiera 12 pędzli przeznaczonych do makijażu oczu. Jest on na tyle rozbudowany, że pozwoli na szaleństwa osobom kochającym malować oczy. 



Jeśli u osoby, którą chcecie obdarować, znajdziecie sporo cieni i palet z cieniami, to jestem pewna, że taki set to będzie strzał w 10!



Kolejny zestaw, czyli luxe prime set to najbardziej podstawowy i uniwersalny zestaw ze wszystkich propozycji, jakie dziś Wam pokazałam. Kosztuje 379 zł i zawiera 10 pędzli do makijażu twarzy i oczu. 



4 pędzle do makijażu twarzy, 5 pędzli do oczu i jeden do brwi lub eyelinera pozwolą na stworzenie makijażu. 

Właśnie ta różnorodność sprawia, że ten set jest "samowystarczalny" i sprawdzi się także osobom, które dopiero rozpoczynają przygodę z makijażem.



Ostatni zestaw - luxe complete set - jest najbardziej rozbudowany. Kosztuje 509 zł i zawiera 15 pędzli. 

Dzięki 5 pędzlom do twarzy, 7 do oczu, 1 do brwi i 2 do eyelinera, można stworzyć pełny makijaż - bez konieczności sięgania po ten sam pędzel w innej roli lub po prostu po inne pędzle. Wiecie, taki pełny makijaż, to taki z rozświetlaczem i innymi bajerami ;)

Bez problemu zrobicie go za pomocą takiego zestawu. Jeśli Wasz budżet pozwala Wam na wydanie 500 zł to nie wahajcie się.



Nie jest to moja pierwsza styczność z pędzlami Zoeva, dlatego bez żadnych obaw mogę Wam je polecić. Sprawdzają się znakomicie w mojej pracy, ale osoby dopiero rozpoczynające przygodę z makijażem także będą zadowolone. Właściwe narzędzia są niezbędne do stworzenia pięknych looków. 

Owszem, można znaleźć tańsze rozwiązania (np. pędzle Hulu, Hakuro), ale wiem, że święta to czas, kiedy chcemy obdarować bliskich rzeczami wyjątkowymi, o świetnej jakości. I takie właśnie są pędzle Zoeva! Polecam je z całego serca :)

A Wy, jakie macie pomysły na prezenty? 

Komentarze

  1. Obecnie wolę dobierać pojedyncze pędzle, których naprawdę potrzebuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam swój zestaw Zoevy długo, z rok może dwa i uwielbiam je, nadal są świetne, nic się z nimi nie dzieje itp. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pędzle to zdecodowanie dobry wybór na prezent dla kobiety!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale one są ładne i do tego to białe włosie, a czarne trzonki- świetne połączenie, podoba mi się <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale one są ładne i do tego to białe włosie, a czarne trzonki- świetne połączenie, podoba mi się <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale one są ładne i do tego to białe włosie, a czarne trzonki- świetne połączenie, podoba mi się <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

back to top