Instagram Photos

PROGRAM ĆWICZEŃ HARMONIA CIAŁA - 28 DNI DO POPRAWY SYLWETKI, REDUKCJI NAPIĘĆ - IDEALNY DLA MŁODYCH MAM

PROGRAM ĆWICZEŃ HARMONIA CIAŁA - 28 DNI DO POPRAWY SYLWETKI, REDUKCJI NAPIĘĆ

Program ten został stworzony przez Monikę, o której zaraz dowiecie się nieco więcej!

Monika Sierpińska to kobieta rakieta! Jest licencjonowanym instruktorem rekreacji ruchowej, medycznym trenerem personalnym, od wielu lat prowadzi zajęcia pilates i inne formy gimnastyki. Jest także thriatlonistką (mega podziwiam!)! A jaka jest prywatnie? To niezwykle ciepła, wrażliwa i czuła kobieta, która potrzeby innych kobiet rozumie doskonale. 

Widziałam wiele różnych treningów online. I żaden nie był w moim odczuciu tak dobry, żebym postanowiła o nim powiedzieć więcej. 


Program Harmonia Ciała, który stworzyła Monika, to coś więcej, niż ćwiczenia. To korygowanie postawy, rozluźnianie napięć, wzmacnianie osłabionych partii, poprawa oddechu. A oprócz tego, ćwiczenia te niezwykle wpływają także na samopoczucie psychiczne. 

Po treningu umysł jest uspokojony, wyciszony, ciało czuje ulgę. Nie ma pośpiechu, sztucznego podkręcania tempa. Monika dokładnie tłumaczy każdy ruch. Poświęca również czas na odpisywanie na nurtujące pytania. Zresztą, każdy, wykupując dostęp do programu, może odbyć osobistą konsultację z prowadzącą. Bardzo doceniam to jako młoda mama, której daleko do turbo morderczych wyzwań - ani moje ciało ani duch nie są przygotowane na takie mordercze treningi.

Ogromnym plusem tego programu jest możliwość odpalenia go kiedy i gdzie chcemy - wystarczy konto na Facebook'u i dostęp do internetu. Jako młoda mama nie zawsze mam możliwość odbycia treningu w danej godzinie - mogę dokończyć go potem. Dzięki temu nie mam poczucia zmarnowanych pieniędzy jak to dzieje się w przypadku propozycji innych trenerów.


Czy polecam ten program? Bardzo! Po ciąży i cesarce miewam problemy z bólami danych partii ciała. Te ćwiczenia ratują mnie z opresji. Jestem pewna, że wykonując ten program poczujecie ogromną ulgę. Ciało stanie się rozluźnione i zrelaksowane, a Wasze myśli uspokojone. Jeśli jeszcze nie próbowaliście treningu online z obawy, że nie podołacie - spróbujcie koniecznie! Ten program na pewno Wam się spodoba! :)



Komentarze

Prześlij komentarz

back to top