Instagram Photos

WIBO MODERN EYESHADOW PALETTE. PALETA CIENI WIBO - HIT CZY KIT|?

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją palety Wibo modern eyeshadow palette. Jest to produkt niezwykle kontrowersyjny - jedni ją kochają, drudzy nienawidzą. Słyszałam już tak skrajne opinie na jej temat, że moja ciekawość sięgnęła zenitu i musiałam ją przetestować ;)



Opakowanie palety jest naprawdę ładne. Jednocześnie jest dosyć przaśne przez ogrom błysku, ale na tyle stonowane, że nawet osoby lubiące minimalizm zawieszą na niej oko.



Opakowanie zawiera lusterko oraz 15 cieni, w tym 13 cieni matowych i 3 cienie o wykończeniu metalicznym.



Nie dziwię się, że ta paleta wzbudza tak skrajne emocje. Aby osiągnąć w miarę zadowalający efekt konieczne jest odpowiednie obchodzenie się z nią - sposób nakładania cieni ma tu ogromne znaczenie. Jeśli macie ochotę zobaczyć tę paletkę w akcji to zapraszam Was do obejrzenia filmu z testem na żywo - przetestowałam aż 13 cieni!

Czemu moja opinia jest na poziomie love/hate relationship? Na to pytanie odpowiedź znajdziecie w filmie :)

Komentarze

  1. Kolory bardzo mi się podobają, ale jakoś się powstrzymałam od zakupu

    OdpowiedzUsuń
  2. Odcienie mi się podobają, ale praca z paletką niestety nie do końca :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Opakowanie ładne i zawartość również :) Ale nie miałam jeszcze okazji jej używać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewa jak u Ciebie jest pięknie!.Ja mam pierwszą wersję Wibo i myślę,że jest ok o ile kupisz ją na promocji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję! :)
      Nie dziwię się, że jest taka kontrowersyjna ;)

      Usuń
  5. Też mam z nią takie mieszane relacje. Z jednej strony ma piękne kolory, a z drugiej żeby zrobić jakiś mocniejszy makijaż to dostaję szału. Jednak nieźle sprawdza mi się na co dzień. Wolę zdecydowanie czekoladkę z MUR :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakoś nie kusi mnie ona, wolę paletki MUR :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się, że jest taka kontrowersyjna i że wiele osób woli MUR :)

      Usuń
    2. U mnie MUR totalnie się rozjeżdżają na powiekach :/

      Usuń
  7. U mnie Wibo Modern okazała się hitem na moich problematycznych powiekach.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

back to top