Instagram Photos

THE ORDINARY BUFFET MULTI-TECHNOLOGY PEPTIDE SERUM - PEPTYDOWE SERUM DO TWARZY

The Ordinary Buffet multi-technology peptide serum- peptydowe serum do twarzy 

to jeden z najpopularniejszych produktów The Ordinary. Od jakiegoś czasu o kosmetykach tej marki jest niezwykle głośno. A ja dziś chcę Wam opowiedzieć o jednym z nich. Czemu mnie zainteresował i jak się u mnie sprawdził? Tego dowiecie się w dalszej części wpisu.

peptydowe serum do twarzy

The Ordinary Buffet multi-technology peptide serum- 

to kosmetyk o działaniu niwelującym pierwsze oznaki starzenia się skóry. Jak wiecie, jestem już po 30 i wychodzę z założenia, że lepiej zapobiegać niż leczyć. Wprowadziłam już do mojego schematu pielęgnacyjnego elementy o działaniu przeciwzmarszczkowym. Koszt preparatu to wydatek ok 60 zł za 30 ml buteleczkę (która nawiasem mówiąc prezentuje się świetnie - minimalistyczne i funkcjonalne opakowania to to, co tygryski lubią najbardziej). To naprawdę rewelacyjna cena za taką jakość i ilość produktu.

Skład prezentuje się następująco: 

Serum zawiera kompleksy peptydowe, wyciąg z fermentacji bakterii Lactococcus, małocząsteczkowy kwas hialuronowy (małe cząsteczki zapewniają lepsze przenikanie), 11 aminokwasów. Kompleksy peptydowe występują w łącznym stężeniu wynoszącym ponad 25%. Preparat posiada pH między 4,5 a 5,5. 

Inci:
Aqua (Water), Glycerin, Lactococcus Ferment Lysate, Acetyl Hexapeptide-8, Pentapeptide-18, Palmitoyl Tripeptide-1, Palmitoyl Tetrapeptide-7, Palmitoyl Tripeptide-38, Dipeptide Diaminobutyroyl Benzylamide Diacetate, Acetylarginyltryptophyl Diphenylglycine, Sodium Hyaluronate Crosspolymer, Sodium Hyaluronate, Allantoin, Glycine, Alanine, Serine, Valine, Isoleucine, Proline, Threonine, Histidine, Phenylalanine, Arginine, Aspartic Acid, Trehalose, Fructose, Glucose, Maltose, Urea, Sodium PCA, PCA, Sodium Lactate, Citric Acid, Hydroxypropyl Cyclodextrin, Sodium Chloride, Sodium Hydroxide, Butylene Glycol, Pentylene Glycol, Acacia Senegal Gum, Xanthan Gum, Carbomer, Polysorbate 20, PPG-26-Buteth-26, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Trisodium Ethylenediamine Disuccinate, Ethoxydiglycol, Sodium Benzoate, Caprylyl Glycol, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol, Chlorphenesin.

peptydowe serum do twarzy

Działanie i formuła:

Serum uelastycznia, zmniejsza zmarszczki, działa przeciwzmarszczkowo, nawilża, wzmacnia barierę ochronną skóry oraz odbudowuje jej mikroflorę. Dzięki takim właściwościom szczególnie polecane jest posiadaczom skóry suchej, dojrzałej, z występującymi zmarszczkami i utratą elastyczności, a także pozbawionej blasku i poszarzałej.

Jak stosować?

Preparat posiada lekką, żelową konsystencję, dlatego najlepiej nakładać je pod krem, krem/olej lub olej. Kosmetyku nie należy łączyć podczas jednej aplikacji z produktami z kwasami i witaminą c tej samej marki (np. Buffet rano, witamina c/kwasy wieczorem).
Ja stosuję je 2-3 razy w tygodniu, rano lub wieczorem. Obecnie mój schemat pielęgnacji "nie jest sztywny", dlatego sięgam po dany kosmetyk w zależności od potrzeb. Nie ma konieczności stosowania tego preparatu codziennie, nadmierne zarzucanie skóry bombami składników aktywnych i mieszanie zbyt wielu produktów nie działa na cerę korzystnie (stanie się obciążona, przeciążona, przetłuszczona, może zareagować wysypem niedoskonałości). Przez to czasami słyszę o zniechęceniu do danego kosmetyku, a wystarczy zredukować ilość aplikacji i nagle okazuje się on naszym ulubieńcem.

Za co je lubię i jak się u mnie sprawdziło?

Uwielbiam ten kosmetyk. Stosuję go już ponad dwa miesiące, dlatego jest to czas, po którym poznałam to serum na tyle, że mogę podzielić się z Wami opinią na jego temat. Po jego użyciu skóra staje się nawilżona, napięta, ale nie ściągnięta (tę cechę docenią osoby posiadające skórę z tendencją do przesuszania się). Jest gładsza, ma więcej blasku, wygląda tak... zdrowo promiennie! Ja stosuję Buffet zawsze pod krem, czasem (jeśli aplikuję je na noc) dołączam także jakiś preparat olejowy (olej tworzy okluzję i zapobiega ucieczce wody z naskórka, dlatego to świetna opcja dla posiadaczy suchej skóry). Obecnie moja skóra nie jest już skórą tłustą i problematyczną, dlatego skupiam się głównie na rozjaśnieniu przebarwień i działaniu przeciwzmarszczkowym. Ten preparat wpisuje się idealnie w moje potrzeby. W skrócie - bardzo, bardzo polecam!

peptydowe serum do twarzy



Komentarze

  1. już myślałam, że to dla mnie, bo mega potrzebuję rozświetlenia, jednak działanie przeciwzmarszczkowe na razie sobie odpuszczę hah, ale w końcu kiedyś i na mnie przyjdzie czas
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim wypadku warto zainteresować się serum z wit c :)

      Usuń
  2. Bardzo zaciekawiło mnie to serum, chyba byłoby idealne dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za posta, ponieważ właśnie zastanawiałam się nad kupieniem tego serum :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiłaś mnie tym serum :D Chętnie bym przetestowała :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Na razie mam jedynie kwas hialuronowy tej marki, choć kusiło mnie też kofeinowe serum pod oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdradzę już, że o serum pod oczy też będzie wpis ;)
      A kwasu hialuronowego nie miałam

      Usuń
  6. Ekstra zdjęcia!

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kuszą mnie produkty tej marki i na pewno po jakieś sięgnę. Na razie trzeba zużyć nieco zapasów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, nie uciekną, a tak na spokojnie zużyje się zapasy ;)

      Usuń
  8. Z tej firmy nic nie miałam do tej pory.Zainteresowałaś mnie tym serum :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam to serum i jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam w planach zakup tego serum, widzę że słusznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dużo czytałam o tym serum o ogólnie o marce dużo pozytywnych opinii ;) mam w planach wypróbować jak nieco zużyje moje zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, lepiej zużyć zapasy i dopiero nabyć coś nowego :)

      Usuń
  12. muszę się w końcu skusić na coś z tego The Ordinary ;) koniecznie!
    a ten miodek jest genialny na zdjęciach!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przuznaję, że to serum kusi mnie już od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jestem chyba jeszcze za młoda na takie kosmetyki, ale no, może w przyszłości ;) Fajnie, że Tobie się sprawdził

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, nie ma konieczności bez potrzeby obrzucać skory składnikami aktywnymi :)

      Usuń
  15. Może kiedyś z ciekawości się skuszę na to serum bo marka od dawna mnie interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam to serum, ma świetne działanie

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię sera, ale o tej marce nie słyszałam. Wygląda zachęcająco, super, że u ciebie się sprawdziło :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie, że to serum wpisało się idealnie w twoje potrzeby :) Piękne tło!

    OdpowiedzUsuń
  19. Tyle dobrego słyszałam o tych produktach, że chyba w końcu wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja chyba jeszcze nie potrzebuję takich kosmetyków, ale bardzo się cieszę, że Tobie się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Im więcej czytam o tej marce, tym bardziej chciałabym wypróbować. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

back to top