Instagram Photos

DARMOWE PRESETY DO LIGHTROOM MOBILE

Uwielbiam bawić się grafiką i jest to moje hobby, dlatego postanowiłam stworzyć dla Was darmowe presety do Lightroom Mobile. Obecnie coraz większą uwagę przywiązujemy do ładnego, spójnego feedu, szczególnie na jakże popularnym Instagramie. A gotowe presety mogą nam to znacznie ułatwić.

Stworzyłam presety w klimacie boho, zresztą tak je waśnie nazwałam. Znajdziecie tu odcienie beżu, brązu, pomarańczu, dlatego warto pamiętać, aby takie kolory znalazły się na oryginalnych zdjęciach. Takie filtry w ciepłych barwach są obecnie na czasie, więc mam nadzieję, że się Wam spodobają!


JAK ZAINSTALOWAĆ PRESETY W LIGHTROOM MOBILE?

Pobierz presety z poniższego linku i zapisz w plikach na telefonie. Jeśli korzystasz z telefonu z systemem iOS pamiętaj, aby link otworzyć w przeglądarce Safari. Edit: Google Chrome nie obsługuje pobierania plików zarówno na systemie iOS, jak Android. Wybierzcie inną przeglądarkę do pobrania pliku.

POBIERZ:

A tu macie instrukcję krok po kroku:



Jeśli spodobała Wam się moja praca i użyjecie presetów na swoim koncie, nie zapomnijcie o oznaczeniu mnie na zdjęciu, będzie mi bardzo miło! 
Instagram: mazurekmakeup

Komentarze

  1. Bardzo się cieszę, że się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie :) skorzystam - dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę przyznać, że świetnie to wygląda :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne :) w wolnej chwili może skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś korzystałem z tego... ale teraz wolę ręcznie sobie obrabiać w snapsed :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie skorzystam :) dzieki

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne, podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo przydadzą mi się, dzięki za polecenie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

back to top