Instagram Photos

FENTY BEAUTY BY RIHANNA Sun Stalk'r Instant Warmth Bronzer - hit czy kit?

Fenty Beauty by Rihanna Sun Stalk'r Instant Warmth Bronzer to piąty kosmetyk tej marki, który posiadam w mojej makijażowej kolekcji.

Nie będę owijać w bawełnę i powiem prosto z mostu - ten produkt skradł moje serce już po pierwszym użyciu. Za co go pokochałam? Tego dowiecie się w kolejnej części wpisu.

FENTY BEAUTY BY RIHANNA Sun Stalk'r Instant Warmth Bronzer shady biz

Fenty Beauty by Rihanna Sun Stalk'r Instant Warmth Bronzer (6,23 g, 135 zł) kupicie tutaj.

Występuje on w 8 kolorach. Ja skusiłam się na wersję Shady Biz. To ciepły odcień brązu, ale bez brzydkiego, ceglastego wykończenia. W ofercie znajdziecie jeszcze jeden jaśniejszy i chłodniejszy kolor o nazwie Inda Sun (ten fajnie sprawdzi się do delikatnego konturowania, ale bez fioletowych, sinych tonów). Oczywiście osoby o bardzo jasnej karnacji będą chciały wiedzieć czy ten odcień będzie dla nich dobry - jeśli jesteście na poziomie najjaśniejszego podkładu CS z Revlonu to polecam wybrać Inda Sun. Jeśli bliżej Wam do 150 to myślę, że i jeden i drugi kolor się u Was sprawdzi (w zależności od tego jakiego efektu oczekujecie).

FENTY BEAUTY BY RIHANNA Sun Stalk'r Instant Warmth Bronzer shady biz

Powiem Wam szczerze, że od jakiegoś czasu coraz rzadziej sięgam po typowo chłodne, sine, a czasami wręcz grobowe odcienie pudrów do konturowania. Oczywiście, nie jestem także fanką pomarańczowo-ceglastych placków, ale coś pomiędzy to naprawdę fajne i... kobiece rozwiązanie!

Jednym produktem jesteśmy w stanie delikatnie podkreślić rysy twarzy i jednocześnie troszkę ocieplić skórę. Uwierzcie mi, że wygląda to ultra-kobieco. Mocne, wyraziste, bardzo chłodne konturowanie zostawmy na sesje zdjęciowe, na co dzień nie ma potrzeby sięgać po tak wyraziste produkty.

FENTY BEAUTY BY RIHANNA Sun Stalk'r Instant Warmth Bronzer shady biz

Za chwilę dowiecie się więcej o formule tego produktu, ale muszę także zwrócić Waszą uwagę na to cudne opakowanie - chociaż myślę, że już to zrobiliście sami. Czyż nie jest piękne? To pytanie wcale nie jest retoryczne, bo już słyszę w głowie Wasze szepty świadczące, że Wam się podoba. Jedyny minus? Odbijają się na nim odciski palców, ale wystarczy kilka ruchów chusteczką i problem znika.

FENTY BEAUTY BY RIHANNA Sun Stalk'r Instant Warmth Bronzer shady biz

Formuła bronzera jest fantastyczna! Rozciera się jak masło. Kosmetyk jest pudrowy, ale nie pyli się. Świetnie się przyczepia, ale nie tworzy plam ani smug. Można nakładać go warstwowo w zależności od tego, jaki efekt chcemy uzyskać - warstwy bardzo ładnie się ze sobą łączą nie tworząc prześwitów.

FENTY BEAUTY BY RIHANNA Sun Stalk'r Instant Warmth Bronzer shady biz  & FENTY BEAUTY BY RIHANNA Pro Filt'r Soft Matte Longwear Foundation

Podsumowując, Sun Stalk'r Instant Warmth Bronzer to genialny kosmetyk zarówno dla makijażystów, jak i amatorów. A na powyższym zdjęciu widzicie również podkład od Fenty Beauty i obecnie go testuję, więc niebawem będziecie mogli spodziewać się także testu podkładu od Riri.

Dajcie znać czy ten bronzer Was zainteresował. A może polecacie mi jakiś inny produkt tej marki?

Komentarze

  1. Mnie chyba najmocniej z Fenty kuszą podkłady czy korektory, jakoś o innych produktach z marki Rihanny nie myślałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kuszą mnie kosmetyki z tej serii/kolekcji, ale ogranicza mnie cena.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bronzer baaaardzo mnie zaciekawił :D wygląda bosko! Chyba jutro pójdę sobie obczaić odcienie. Z Fenty mam podkład, który super wyrównuje koloryt, pięknie kryje i jest trwały, ale niestety zapycha mnie, gdy używam go codziennie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na recenzje podkładu, bo mam na niego chętkę! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bronzery to nie dla mnie, ale taki podkład chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię produkty Fenty Beauty. Mam ten podkład i jestem z niego bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam ochotę wypróować podkład tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam firmę, ale nigdy nie miałam okazji przetestować ich produktów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzadko sięgam po bronzery ale na lato są jak znalazł :)
    Ten wygląda interesująco więc na pewno zastanowię się nad zakupem <3
    Miłego dnia!

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny makijaż to podstawa a z takim kosmetykiem to już w ogóle:) Bardzo ładne robisz na bloga:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

back to top