Instagram Photos

MIGAWKI OSTATNIEGO MIESIĄCA


1. Strobe cream, czyli kremo-baza z Mac (cudo!). 2. Fuks - nowy członek rodziny (czyż nie jest słodki?) 3. Moje jakże już jesienne paznokcie - Semilac 083 burgundy wine. 4. Odjechany makijaż z live'a na Instagramie (wpadajcie na moje insta: orchideamagiapiekna!).


1. Setting powder marki Laura mercier (cudo! Na kanale yt jest test i porównanie z pudrem anti0shine marki Kryolan). 2. Blue day, czyli niebieski górą. 3. Ukochane trampki. 4. Cudowny deser w warszawskim Omami - matcha pudding (pycha! Polecam szczególnie, gdy lubicie zieloną herbatę i wolicie niezbyt słodkie desery).

Komentarze

  1. Puder Laury też niedawno wpadł mi w ręce. Kolor burgund na pazurkach cudo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tej kremo bazy jestem bardzo ciekawa, fuks? Pewnie, że przesłodki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolorek paznokci :) A makijaż oka - odważny, no i daje świetny efekt! Choć przyznam, że i tak na pierwszy plan wysuwa się Fuks ze swoim "zaspanym" spojrzeniem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah a na instagramie zawsze robię odjechane makijaże - to fajny moment na wyżycie artystyczne :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. jest super - jeśli ktoś lubi zieloną herbatę to będzie zachwycony :)

      Usuń
  5. Ten puder od Laury Mercier bardzo mnie ciekawi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo fajny, a do tego do końca września teraz w douglas w promocji za 159 zł ;)

      Usuń
  6. Strasznie podoba mi się ten makeup z 4. zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :) Na instagramie zawsze robię takie odjechańce :P

      Usuń
  7. Przepiękny ten burgund z Semilaca! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny kolor lakieru i urocza Kicia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię oglądać takie migawki. Kolor lakieru śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. puder Laura mercier bardzo mnie kusi i gdyby nie jego cena to pewnie już bym go miała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo fajny, a do tego do końca września teraz w douglas w promocji za 159 zł ;)

      Usuń
  11. Śliczny kolor na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

back to top