Instagram Photos

8 NIETYPOWYCH PLUSÓW UKOŃCZENIA STUDIÓW

Jakiś czas temu zaczęłam się zastanawiać nad wprowadzeniem na naszej stronie wpisów w tematyce lifestyle'owej. Pomysł pojawił się w mojej głowie dość dawno. Cały czas myślałam czy warto spróbować - w końcu "znacie nas głownie od strony kosmetycznej". Jednak, po długich przemyśleniach i rozważaniach, postanowiłam spróbować i napisałam ten pierwszy tekst, który (mam nadzieję) przeczytacie ;)


Chciałabym się z Wami podzielić moimi przemyśleniami odnośnie studiowania. To temat, który wraz z początkiem października, często powraca.
Wielu i wiele z Was wie, że ukończyłam studia i zdobyłam tytuł magistra ochrony środowiska. Mimo to postanowiłam swoją przyszłość skierować w inną stronę. Kocham obecną pracę, czyli prowadzenie własnej działalności związanej z wykonywaniem makijaży, zabiegów kosmetycznych i pracę na etacie w cudownej firmie kosmetycznej. Prowadzenie bloga i kanału o tematyce urodowej to tylko hobby, dodatek, który pozwala mi stworzyć fajną więź z Wami. Dlaczego podjęłam decyzję o założeniu firmy i czy warto było męczyć się 5 lat po to aby robić coś kompletnie innego?
Od razu mogę Wam odpowiedzieć na to pytanie - oczywiście, że tak!
Nie należę do grona osób, które będą uznawały za inteligentne wyłącznie tych, którzy skończyli studia. Można robić tak wiele innych rzeczy, które spowodują, że będziecie czuć się ze sobą dobrze i będziecie cieszyć się ze swojej pracy - nie zapominajcie o tym, że to Wy decydujecie o swojej wartości a nie inni ludzie!
Zapewne teraz zadajecie sobie pytanie - po co studiowałam skoro nie wykorzystuję tej wiedzy w obecnej pracy?
A skąd wiecie, że jej nie wykorzystuję? 😜
Przejdę teraz do sedna wpisu i podzielę się z Wami moimi przemyśleniami na temat nietypowych plusów studiowania. Nie zamierzam tu - tak jak większość - wmawiać Wam, że to dobry start i takie tam...
Oto 8 NIETYPOWYCH PLUSÓW UKOŃCZENIA STUDIÓW:
1. poprawa nawiązywania kontaktów z innymi - w końcu podczas studiów mamy do czynienia z rożnymi ludźmi i musimy sobie radzić nawet z trudnymi sytuacjami
2. możliwość korzystania z doświadczenia wyniesionego z udziału w konferencjach i ważnych wydarzeniach, np. poprzez zapisanie się do koła naukowego
3. nabycie umiejętności rozporządzania budżetem np. koła naukowego - na pewno będzie to fajna lekcja na przyszłość
4. ćwiczenie mózgu - w końcu zapamiętanie masy tekstów wpływa na poprawę pamięci i koncentracji
5. poprawa umiejętności zarządzania czasem - pewne zadania muszą być ukończone w określonym terminie, a to uczy systematyczności i wywiązywania się z obowiązków
6. poznanie nowych ludzi - nigdy nie wiadomo kto nagle może okazać się naszym sprzymierzeńcem
7. zdobycie przyjaciół, co jest nieocenionym darem od życia
8. zdobycie partnera - wiedziałam, że to Was rozbawi, ale w moim przypadku tak właśnie się stało :)

Ciekawa jestem czy Wy też dostrzegacie te plusy... A może macie pomysł na kolejny punkt, który mógłby rozszerzyć moją listę? 😍
Z przyjemnością przeczytam Wasze propozycje 😜

Komentarze

Prześlij komentarz

back to top