Instagram Photos

Komentarze

  1. Nie obchodzę i nie lubię Halloween, ale makijaż jaki wykonałaś robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie obchodze, ale jest to idealna okazja do zabawy makijażem ;)

      Usuń
  2. swietne wrazenie ;DD przedostatnie zdjecie wygrywa ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajnie!
    W sumie jakbyś mi coś takiego zrobiła nie obraziłbym się, świetnie to wygląda!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo! Wygląda to świetnie, masz wielki talent :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie Ci wyszedł makijaż na Halloween, jest bardzo precyzyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Od dłuższego czasu jestem fanką takich "makijaży" :) Super efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ekstra!!! Jestem pod wielkim wrażeniem twoich zdolności kochana!
    ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) staram się ciągle rozwijać i robić to jak mogę najlepiej ;)

      Usuń
  8. wow, Pan wygląda przerażająco, świetny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah ;) zawsze szukam inspiracji do stworzenia czegoś innego, niż wszyscy ;)

      Usuń
  9. Makijaż robi wrażenie. Super. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. W Polsce raczej nie nie jest obchodzony ale w Wielkiej Brytania najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja akurat nie obchodze, ale korzystam z okazji na zrobienie czegoś innego, niż zwykle ;)

      Usuń
  11. pomysłowa :) myślę na impreze na czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialny, chyba własnego faceta tak zmaltretuję :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

back to top