orchidea magia piekna: LETNI MAKIJAZ IMPREZOWY - TROPICANA

niedziela, 6 lipca 2014

LETNI MAKIJAZ IMPREZOWY - TROPICANA

Nadszedł czas na kolejny makijaż. Tym razem wersja imprezowa. Makijaż letni, kolorowy, ale zarazem mocny. Przeważa fiolet, błękit, a żółć zmieszana z pomarańczem podbija kolory, które przed chwilą wymieniłam. Dodatkiem są bardzo wyraziste sztuczne rzęsy. Policzki - aby nie przesadzić z kolorami - pomalowane zostały jedynie bronzerem, a usta odcieniem jasnego różu.
P.S.: sorki za zmianę koloru oczu, ale niestety blogger ma swoje wymysły, na które nie mam wpływu :/





95 komentarzy :

  1. Nie mogę oderwać wzroku! Genialny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jeszcze mnie nachodzi na kolejny kolorowy :)

      Usuń
  3. piękny kolor błyszczyka:) większą od makijażu moją uwagę przykuł cudny naszyjnik- skąd go masz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah naszyjnik to polaczenie 3 różnych - caly stalowo srebrny, drugi z kwiatkami i perelkami i trzeci taki z koralikow w roznych odcieniach :P

      Usuń
  4. Trochę za dużo różu na policzkach jak dla mnie, ale oczy są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem,ze nie kazdy taki efeky lubi,ale to akurat latwo stopniowac :)

      Usuń
  5. Ale pięknie. Makijaż idealnie komponuje się z naszyjnikiem. Cudowny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten naszyjnik to twór z trzech innych :P hehe

      Usuń
  6. przepiękny makijaż! :) niestety mi cienie nijak nie pasują, a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory latwo zastapic innymi :D moze zrobie cos podobnego np w zieleniach :)

      Usuń
  7. rzęski ładnie dopełniają calosc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubie te rzesy z Inglota. Korca mnie velour lashes ale sa drogie

      Usuń
  8. Piękny makijaż, masz cudne rzęsy :)
    chętnie przeczytam o Twoich metodach na walkę z cellulitem,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana to nie moje,tylko sztuczne,ale fakt - bardzo lubie te rzesy z Inglota,bo sa plastyczne i ladne. A zmodze post na ten temat, tym bardziej,ze ja tego dziadostwa to mam troche na sobie, a na stan skory wpływa wiele czynnikow :) postaram sie napisac to jak najszybciej :)

      Usuń
  9. Świetny makijaż na wakacje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie chcialam,zeby tak sie kojarzyl :)

      Usuń
  10. Bardzo ładny efekt końcowy:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny ten makijaż, chociaż sama nie wiem czy odważyłabym się na taki! Tobie pasuje świetnie :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt,jest mocny i nie kazdy bedzie sie w nim dobrze czul. Ja tez preferuje takie makijaze na imprezy i itp ;)

      Usuń
  12. Rewelacja, cudownie wyglądasz w takim makijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny makijaż i naszyjnik:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) a naszyjnik to twor z trzech innych ;P

      Usuń
  14. Makijaż jest na prawdę śliczny,ale naszyjnik - to masz wystrzałowy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. podoba mi się kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory,ktore bardzo kojarza mi sie z latem :)

      Usuń
  16. Piękny makijaż. jak kolorowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam takie kolorowe makijaże ;) bajkowo po prostu ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny makijaż i bardzo ci w nim do twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, przepiękny makijaż! A jakie rzęsy, fiu fiu!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny makijaż ;-)
    Co powiesz na wzajemną obserwację? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Faktycznie kojarzy mi się z tropikami i wakacjami pod palmami :D Super! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. aż chciałoby się wybrać na takie tropiki:) piękny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj ja to bym wysadzila zadek na jakiejs plazy :D

      Usuń
  23. Piękny jest - ogromny talent! ;))

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądasz cudowanie,a makijaż prześliczny :) Mam pytanie...czy możesz kliknąć w link do ciucha z Sheinside tutaj w notce?
    http://daquerre.blogspot.com/2014/07/kombinezon-z-sheinside.html Jeśli tak to ogromnie dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładny makijaż, a rzęsy są kolorowe, czy to tylko złudzenie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie,rzesy sa czarne marki Inglot. Polecam rzesy tej marki,sa swietne :)

      Usuń
  26. Przepiękny makijaż :) Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny, bajeczny makijaż!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Az bym gdzies pojechala wywalic zadek na plazy :)

      Usuń
  28. Cudo! Jestem pod ogromnym wrażeniem... :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow! Naprawdę piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dobrze, że postawiłaś na usta raczej w naturalnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem,do sesji zdjeciowej mocny kolor ust moze dac ciekawy efekt,ale do normalnego użytku lepsze delikatniejsze przy mocnych oczach ;)

      Usuń
  31. przepiękny masz makijaż :D

    OdpowiedzUsuń
  32. przepiękny makijaż! pozdrawiam:**

    OdpowiedzUsuń
  33. Odpowiedzi
    1. Ciesze sie zawsze, gdy innym podobaja sie moje wymysly ;)

      Usuń
  34. Super ! bardzo ładny , podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo ładny makijaż !
    zapraszam http://dreeeaameeer.blogspot.com/ xx

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo mi się podoba. Po prostu perfekcyjny.
    :*

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka