Instagram Photos

HUDA BEAUTY SAPPHIRE OBSESSION - SZAFIROWA OBSESJA!

Palety Huda Beauty obsessions to jedne z najlepszych palet, jakie posiadam (mam ich 7!). Czy ta również skradła moje serce? Nie będę Wam ściemniać - to dosłownie szafirowa obsesja!


Huda Beauty obsessions eye palette to paleta cieni do powiek, która zawiera 9 cieni i kosztuje 130 zł. Możecie kupić ją TUTAJ.

Paleta prezentuje się pięknie. Opakowanie zdecydowanie przyciąga wzrok, a jego niewielki rozmiar sprawia, że staje się ono niezwykle użytkowe - docenią to szczególnie fani kompaktowych rozwiązań. Paletka także posiada lusterko, dlatego te dwie cechy czynią z niej produkt idealny do podróżowania. 


Tak, jak już wspomniałam przed chwilą, paleta zawiera 9 cieni. Posiadają one różne formuły i wykończenia. Znajdziemy w niej 5 błysków (srebrny określiłabym topperem, który świetnie sprawdzi się nakładany na inne cienie) i 4 cienie matowe. 

Błyski Hudy uwielbiam. Ich formuła jest wręcz boska - aplikują się świetnie bez konieczności użycia wspomagaczy, a uzyskanie mocnego blasku nie wymaga żadnych specjalnych technik. Można je nakładać pędzlem i palcem i w każdym przypadku wyglądają pięknie. 


Wszystkie kolory matowe są świetnie napigmentowane, jedynie żółty jest delikatniejszy, ale wystarczy jedna warstwa więcej i uzyskujemy ładną żółć. Pracuje się z nimi wyśmienicie. Blendowanie nie stanowi żadnego problemu, a kolory ładnie się przenikają. 


Zestawienie kolorystyczne niezwykle mi się podoba, co zdecydowanie było widać na moim instagramie (@mazurekmakeup), gdyż zdjęcia i swatche tej palety oraz makijaże z jej użyciem pojawiały się często. Dostałam wręcz szafirowej obsesji :)
A tak te kolory prezentują się na oczach.


Fani niebieskości będą zachwyceni. Moim zdaniem te małe paletki Hudy są znacznie lepsze, niż duże i polecam je Wam szczególnie. Są to palety znacznie łatwiejsze w obsłudze, niż palety Anastasii Beverly Hills, a nie odbiegają od nich jakością. Obecnie właśnie te dwie marki to moje numery 1 w świecie palet. 


Dajcie znać czy mieliście do czynienia z paletami Huda Beuty i jak Wam się z nimi pracowało?

Komentarze

  1. Paletka wygląda obłędnie :)
    Piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna paleta, ale raczej nie moje kolory.

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim odcieniu właśnie miałam makijaż na sylwestra, a inspirację znalazłam na stronie https://bellbox.pl/makijaz-na-sylwestra .

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna paletka, mam ciemne oczy myślę, że te kolory pięknie współgrałyby na mojej powiece. W rzeczywistości też się tak pięknie mienią?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

back to top