Instagram Photos

ZAKOCHAŁAM SIĘ W TYM LAKIERZE! ESSIE ETERNAL OPTIMIST

Jakiś czas temu zapragnęłam powiększyć moją minimalistyczną kolekcję lakierów do paznokci o kolor, którego wcześniej nie miałam. Nie sądziłam, że zdetronizuje wszystkie inne kolory, jakie wcześniej lubiłam!


Jeśli śledzicie mojego bloga, to wiecie, że uwielbiam lakiery marki Essie. Nigdy mnie nie zawiodły. Próbowałam już sporo lakierów innych marek i za każdym razem byłam niezadowolona z trwałości.
Z tego powodu postanowiłam postawić na jakość, nie ilość i moja kolekcja obejmuje 5 lakierów (w tym jeden marki Kiko, który jest ok, ale nie ma takiej trwałości jak lakiery Essie).
Już nie będę przedłużać - pewnie jesteście ciekawi na punkcie jakiego koloru oszalałam?


Oto lakier Essie eternal optimist. Jest to lakier - dla mnie - idealny. Nazwa świetnie odzwierciedla jego kolor. Ciepły, ale jednocześnie neutralny. Widoczny, ale nie narzucający. Pasuje na każdą okazję. Odkąd go posiadam, noszę go codziennie i wiem, że prędko nie przejdzie mi ten szał - nic dziwnego!


Czy jest trwały? U mnie utrzymuje się świetnie nawet do tygodnia! Oczywiście, pod niego używam bazy. A manicure wykańczam utrwalającym topem (ale każdy z lakierów testuję w ten sposób i wiele nie daje rady). Taka trwałość jest dla mnie idealna. Nie muszę martwić się o to, żeby co chwilę coś poprawiać - a to jest dla mnie bardzo ważne.


Gdzie można go kupić? Mój kupiłam w Hebe za jakieś 32 zł. Tak - nie jest to najtańszy lakier, ale zdecydowanie warty tych pieniędzy. Zwłaszcza, gdy często sięgamy po dany kolor.
Lakiery Essie można także dostać w sprzedaży internetowej, gdzie inne odcienie można kupić w naprawdę niskich cenach.


Odkąd posiadam i noszę ten lakier na paznokciach, wiele osób komplementowało mój manicure. Wiele osób także pytało mnie co to za lakier i jaki kolor, bo koniecznie muszą go kupić. Nie dziwię się, że robi taką furorę. Przez swoją uniwersalność będzie świetnym wyborem dla każdego!
Czy będę powiększać moją kolekcję lakierów? Nie! Znalazłam swój ideał, który zostanie ze mną na długo!


Komentarze

Prześlij komentarz

back to top