Instagram Photos

MAKIJAZ WIECZOROWY - MOCNO ZAAKCETOWANE OCZY + BURGUNDOWE USTA

Makijaż wieczorowy - zaakcentowałam nie tylko oczy, ale też usta :)








































Lista kosmetyków:
- podkład - mieszanka Pierre Rene skin balance i Mac Face&body foundation
- kamuflaż - Catrice camuflage 010
- korektor - Nyx Photogenic concealer
- baza pod cienie - Mac paint pout soft ochre
- cienie - Urban decay paleta Naked 2
- eyeliner żelowy - Maybelline
- tusz - Maybelline one by one
- czarna kredka - Inglot
- puder - Essence all about matt
- bronzer - The Balm bahama mama
- róż - Mac mineralize blush warm soul
- rozświetlacz - The balm mary-lou manizer
- brwi - Maybelline color tattoo permanent taupe + żel do brwi koloryzujący - Catrice
- pomadka - Kobo
- błyszczyk - Eveline

Komentarze

  1. Przepiękna kobieta i przepiękny makijaż:)
    pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo! I do tego jeszcze tak perfekcyjne, nieskazitelne fotografie - aż chce się patrzeć.
    Zostaję na dłuuugo :) dołączam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i dziękuję za tak miłe słowa :) To najlepsze docenienie pracy :)

      Usuń
  3. Super makijaże! bardzo efektowne!
    Czy używasz jakieś odżywki do rzęs?
    Ja w ostatnim czasie zdecydowałam się na Bodetko Lash i polecam każdemu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Używałam Long 4 lashes i jeszcze jednej, któa jest dostępna w Hebe. Efekty były, ale generalnie moje rzęsy są krótkie i mocno zawinięte i obawiam się, że żadna odżywka nie zrobi z nich cuda ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

back to top