Instagram Photos

ZMIANY W ŻYCIU, NOWE POMYSŁY, SESJA DLA PRZYTULNE WNĘTRZE, FILM Z IKOSMETYKI.PL

Ostatnio wreszcie udało mi się nadrobić pustkę, która pojawiła się na blogu i kanale. Czasami pojawiają się w naszym życiu sytuacje, których kompletnie się nie spodziewamy. Pewnie Was też to spotyka.


 Jeśli śledziliście wcześniej mój profil na instagramie to wiecie, że oprócz malowania klientek, zajmowałam się także przedłużaniem rzęs. Niestety pozycja, jaką musiałam obierać podczas tej pracy, sprawiła, że mój kręgosłup nie jest już taki jak wcześniej, co wywołało ogromne zawroty głowy. Stąd nastąpiła taka długa przerwa w mojej aktywności. Stąd także musiałam coś zmienić. I właśnie do tej sytuacji odnoszą się pierwsze dwa zdania tego wpisu.

Życiowe zmiany

Tak, musiałam coś zmienić. Zdrowie jest najważniejsze i mimo płaczącego serca, z bólem musiałam oznajmić, że stylizacja rzęs nie będzie już moim zajęciem. Kręgosłup już mi za to dziękuje. I w sumie blog także, bo większa ilość czasu pozwoli mi lepiej się skupić na tworzeniu ciekawych i nowych treści. Ten wpis jest na to idealnym przykładem.


Nadrabianie zaległości

Tak, postanowiłam nadrobić zaległości i znacznie zwiększyć częstotliwość wpisów oraz moją aktywność. Brakowało mi tego ogromnie i dla mnie taki powrót ze zdwojoną siłą to ogromna frajda :)



Sesja dla Przytulne Wnętrze 

Jakiś czas temu miałam ogromną przyjemność zrobić makijaż i foto sesję dla zdolnej Jolanty Nowak-Wicherskiej. Nie ukrywam (że miałam lekkiego pietra), że był to ważny projekt, ponieważ zdjęcia miały trafić na okładkę książki! I trafiły! Jest mi ogromnie miło, że mogłam uczestniczyć w tym wydarzeniu. Takie projekty, które są dla mnie wyzwaniem, sprawiają, że się rozwijam, a przy okazji mogę też dać radość innym - czego chcieć więcej? :)


Film dla ikosmetyki.pl

Jakiś czas temu miałam przyjemność nagrania filmu urodowego na kanał ikosmetyki.pl, o czym wcześniej nie mogłam Wam powiedzieć. Oto film instruktażowy o nakładaniu rozświetlacza. Zapraszam do oglądania -> klik <-




Nowy wygląd bloga

Już od jakiegoś czasu kusiła mnie zmiana wyglądu i funkcji na blogu, ale nie mogłam się do tego zabrać. Jednak, gdy tylko znalazłam na to czas, usiadłam, pogrzebałam w czeluściach internetu, znalazłam interesujący szablon i dostosowałam go do swoich potrzeb. Pojawiła się nowa funkcja - kategorie. Podpięcie i edycja wszystkich wpisów, jakie do tej pory się pojawiły na blogu, zajęło mi mnóstwo czasu. Ale było warto! Dzięki kategoriom w łatwy sposób będziecie mogli znaleźć interesujące Was treści :) Mam w planach dorzucić jeszcze jedną kategorię, czyli wyszukiwanie po markach, ale na to jeszcze chwilę trzeba będzie poczekać. Jak Wam się podoba obecny wygląd bloga? :)



Jak widzicie, wydarzyło się i coś paskudnego, ale też wiele rzeczy dobrych. Czasami pewne sytuacje na początku wydają się nam tragiczne, ale po chwili pojawiają się kolejne drogi, nowe ścieżki, które wcale nie muszą być gorsze od poprzednich, nieprawdaż? :)

Komentarze

  1. Odmieniony blog, odmieniona Ty. Fajnie, że wracasz ze zdwojoną mocą :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląd bloga jest rewelacyjny ;) Szkoda, że musiałaś zrezygnować z czegoś, co sprawiało Ci przyjemność, ale zdrowie jest najważniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kończą się jedne możliwości, ale otwierają się inne :) Warto patrzeć do przodu :)
      Bardzo się cieszę, że Ci się podoba obecny wygląd bloga :D

      Usuń
  3. Nie ma przypadków :). Mimo iż musiałaś zrezygnować z jednego, jestem pewna, że jeszcze nie jedna dobra rzecz i nowa droga z tego wyniknie w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To prawda zdrowie najważniejsze, fajnie że masz więcej czasu na blogowanie. Wygląd bloga modny, minimalistyczny, przejrzysty.
    Miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę Ci wszystkiego najlepszego na nowej drodze zawodowej

    OdpowiedzUsuń
  6. Zmiany są czasami niezbędne, a zdrowie jest najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny nowy wygląd bloga! :D Fajnie, że wróciłaś i zwiększasz swoją aktywność! :) Masz racje zdrowie jest najważniejsze i nie warto poświęcać go w imię pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydaje mi się, że nic nie dzieje się bez przyczyny - mimo trudności, w końcu przyszło słońce, jakieś korzyści :) Trzymaj się kochana, życzę Ci dużo motywacji do dalszej pracy no i zdrowia przede wszystkim :* Wygląd bloga jest cudowny! Trzymam kciuki mocno za Twój dalszy rozwój, z przyjemnością będę go śledzić :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Na początek życzę dużo zdrowia, bo jak sama napisałaś - to najważniejsze :) A zmiany są czasem bardzo potrzebne :) Ja akurat jestem typem osoby, która je uwielbia, choć większość moich znajomych bardzo się ich boi. Piękny wygląd nowy bloga! I gratuluję realizacji ciekawych projektów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dawno u Ciebie nie byłam, bo i u mnie wiele się działo (i dzieje, ale na blogu jeszcze nie ;-)), a tu takie zmiany, że hej! Pięknie wygląda odnowiony blog!
    Gratuluję też rozwoju i tych wszystkich ciekawych projektów! Super! :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

back to top