Instagram Photos

JESIEŃ TO IDEALNY CZAS NA WALKĘ Z NIEDOSKONAŁOŚCIAMI - TOŁPA ESTETIC TRĄDZIK

Zabieg intensywnie korygujący niedoskonałości w zaciszu własnego domu - czy to możliwe? Oczywiście! W dzisiejszym wpisie udowodnię Wam, że to możliwe :)


Jeśli śledzicie mnie dłużej to zapewne już wiecie, że uwielbiam preparaty i kuracje z kwasami. Mam skórę tłustą, z okresowo pojawiającymi się niedoskonałościami i przebarwieniami. Gdy tylko odezwała się do mnie marka Tołpa, którą darzę ogromną sympatią dzięki dwóm cudownym gagatkom (wpis o peelingu enzymatycznym i masce czarny detox - KLIK), bardzo się ucieszyłam. Staram się w pełni wykorzystywać takie możliwości. Uwielbiam testować nowości i chętnie dzielę się z Wami moją opinią na ich temat. A obok kuracji z kwasami Estetic trądzik nie mogłam przejść obojętnie. 
Kuracja Estetic trądzik to 4 intensywne zabiegi korygujące niedoskonałości. Składa się ona z 4 kroków:
1. chusteczka złuszczająca
2. serum
3. maska
4. krem
Etap 1 - chusteczka złuszczająca
Nie było to moje pierwsze spotkanie z chusteczkami złuszczającymi marki Tołpa. Kiedyś kupiłam taką saszetkę w Lidlu i spodobała mi się taka forma aplikacji. Chusteczki w zestawie nasączone są 8% kwasem glikolowym oraz 2% kwasem fitowym. W trakcie przecierania twarzy czuć lekkie mrowienie skóry (jego stopień zależny jest od tego jak często Wasza skóra ma kontakt z kwasami). Dzięki takiemu rozwiązaniu nie ma konieczności stosowania dodatkowych preparatów, co znacznie ułatwia i przyspiesza wykonanie zabiegu w domu.

Etap 2 - serum
Serum wzmacnia preparat zastosowany w 1 etapie kuracji. Zawieta torf Tołpa, normalizującą pochodną kwasu karboksylowego i komórki macierzyste z lilaka pospolitego. Serum działa intensywnie. Wywołuje mrowienie, lekkie pieczenie skóry. Podczas tego etapu skóra może stać się lekko zaczerwieniona. 

Etap 3 - maska
Maska działa oczyszczająco i detoksykująco. Zawiera torf Tołpa, kwas mlekowy i zieloną glinkę. Po jej zastosowaniu skóra staje się oczyszczona, ale jednocześnie ukojona. Ma przyjemną konsytencję i bardzo łatwo się rozprowadza.

Etap 4 - krem
Krem to ostatni etap zabiegu. Zawiera torf Tołpa. kwas hialuronowy. Działa kojąco. Jednocześnie nawilża i matuje skórę.


Taką kurację najlepiej stosować wieczorem, 1-2 razy w tygodniu, z zachowaniem 3 dni odstępu pomiędzy zabiegami. Podczas jej stosowania, ze względu na zawartość kwasów, należy pamiętać o ochronie przeciwsłonecznej. 

Powyżej możecie zobaczyć stan mojej skóry przed i po kuracji. Pojawianie się i znikanie niedoskonałości w moim przypadku ma związek ze zmianami hormonalnymi. Natomiast pielęgnacja ma ogromny wpływ na ilość i stopień tych zmian oraz pomaga niwelować przebarwienia. Pierwsze zdjęcie zostało zrobione 27 września, a drugie 25 października. Myślę, że różnica w stanie skóry jest widoczna gołym okiem. Niedoskonałości jest znacznie mniej, a przebarwienia stały się rozjaśnione. Skóra zyskała bardziej jednolity koloryt. Ze względu na fakt, że ciągle staram się dbać o skórę, nie mam problemów z ogromnie rozszerzonymi porami, co często zdarza się w przypadku cery tłustej i mieszanej. Mimo to uważam, że preparaty zawarte w zestawie wygładzają strukturę skóry i zmniejszają widoczność porów.


Oprócz kuracji, testowałam także produkty uzupełniające serię Estetic, czyli mikrodermabrazję do masażu twarzy przed snem, ekspresowy żel do mycia twarzy pobudzający skórę oraz micelarną wodę hialuronową do mycia twarzy i oczu. Do nawilżania skóry twarzy i oczu używałam produkty z serii Urban Garden 30+, ale o nich dowiedzie się w innym wpisie ;)

Micelarna woda hialuronowa do mycia twarzy i oczu służyła mi do demakijażu oczu i ust. W tej roli sprawdziła się bezproblemowo. Dla mnie najważniejsze jest aby produkt do demakijażu oczu nie podrażniał ich. Wielu płynów micelarnych moje oczy nie tolerują (np. różowy Garnier, Ziaja, o czym niejednokrotnie Wam wspominałam). Ten jest łagodny i nie muszę obawiać się o to, że skończę z gałkami niczym wściekły królik ;)
Ekspresowy żel do mycia twarzy pobudzający skórę dobrze oczyszcza, ale jednocześnie jest łagodny. Świetnie radzi sobie z domywaniem wcześniej zastosowanych na twarzy olejów, co także jest dla mnie ważne. Nie lubię gdy żele zostawiają uczucie piszczącej skóry - ten tego nie robi, dlatego z powodzeniem stosowałam go rano i wieczorem. 
Mikrodermabrazja do masażu twarzy przed snem to produkt o naprawdę silnym działaniu. Mocno oczyszcza i usuwa zrogowaciały naskórek. Jest peelingiem mechanicznym - posiada drobinki peelingujące. Po ten produkt sięgałam raz w tygodniu. Jest to konkretny kosmetyk, dlatego moim zdaniem nie można przesadzać z częstotliwością jego stosowania. Odradzam ten preparat osobom z naczynkową skórą, ale w ofercie marki znajdziecie produkty przeznaczone do tego typu cery.
A teraz taka mała ciekawostka - mikrodermabrazja ma konsystencję gęstej pasty, dlatego wypróbowałam ją w roli maski do twarzy i wiecie co? Spodobała mi się też taka forma aplikacji ;)

Podsumowując, jestem zadowolona z efektów po stosowaniu tych preparatów. Myślę, że zdjęcia mówią same za siebie. A, że jesień to idealny czas na stosowanie kwasów, warto po nie sięgnąć. Potrafią one rozwiązać lub znacznie zmniejszyć wiele problemów skórnych. 
W linii Estetic znajdują się nie tylko preparaty do walki z niedoskonałościami. Znajdziecie tam też kuracje: antyoksydacja, przebarwienia, odmładzanie. nawilżanie, naczynka. Jak widzicie opcji jest wiele i każdy znajdzie rozwiązanie dla siebie :)

Na koniec, mam dla Was 20% kod zniżkowy obejmujący całą linię Estetic na stronie Tolpa.pl
Kod ważny jest do 30.11.18. 

KOD: tolpaestetic1018

Pamiętajcie, że kod nie łączy się z innymi kodami oraz nie obniża cen zabiegów objętych wcześniejszym rabatem ;)

Komentarze

  1. To prawda, różnica na plus jest mocno zauważalna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie takie produkty, które dają efekt, wszyscy lubią najbardziej :D

      Usuń
  2. Ostatnio Tołpa wypuszcza naprawdę ciekawe linie kosmetyczne. Super, że te produkty tak dobrze się u Ciebie sprawdziły! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo się cieszę z tego powodu, tym bardziej, że produkty tej marki są łatwo dostępne, np. w Rossmannach czy Hebe :)

      Usuń
  3. Tołpa rzeczywiście teraz szaleje z asortymentem, aż nie wiem na co się zdecydować w najbliższej przyszłości gdy moje kosmetyki dobiją dna! Wspaniały post, dziękuję za tak rzetelne przedstawienie produktów :) Może się skuszę i ja, mojej cerze przydałyby się takie zabiegi, zwłaszcza po lecie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że też bym miała ten problem, bo jest dużo fajnych nowości. Niebawem pojawi się kolejny wpis z opinią na temat serii Urban Garden 30+ :)

      Usuń
  4. Tołpa nie raz uratowała mi skórę i wspomogła w walce o lepszy jej wygląd i kondycję :) tej serii nie znam jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :) Tym bardziej, że produkty tej marki są łatwo dostępne w drogeriach :)

      Usuń
  5. do produktów tołpy mam mieszane uczucia. Raz mi pomagają raz zapychają;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Tych produktów marki Tołpa nie znałam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

back to top