Instagram Photos

SWEET PEACH HALO MAKEUP + TEST PĘDZLI Z ALIEXPRESS

Ciepłe kolory w makijażu chyba nigdy mi się nie znudzą! Tym razem, przy okazji testowania kompletu pędzli z Aliexpress (marki Jessup), postanowiłam stworzyć makijaż w tylu halo makeup ;)



Do wykonania tego makijażu użyłam:
- podkład Too faced peach perfect odcień snow
- korektor Maybelline instant anti-age rewind odcień light
- puder pod oczy Arbonne setting pretty translucent loose powder
- puder na resztę twarzy Wibo rice powder
- brwi pomada Wibo dark brown
- baza pod cienie Smashbox 24h primer
- paleta cieni Too faced sweet peach
- tusz Lancome monsieur big
- bronzer Golden Rose mineral terracotta powder 04
- róż Mac frankly scarlet
- rozświetlacz Becca gold pop

Na paznokciach hybrydy: white aquarelle (zamiast zwykłego białego lakieru), pure black (do mieszania z białym), cashmere rose, pyłek chrome effect srebrny (fajniej wygląda nałożony na top no wipe położony na lakier cashmere rose - staje się bardziej różowy)

Do wykonania tego makijażu użyłam wyłącznie pędzli marki Jessup. Ciekawa jestem czy już zgadliście - jestem z nich zadowolona czy nie? ;)

Test chińskich pędzli:


Komentarze

Prześlij komentarz

back to top