Instagram Photos

COCO CHANEL MADEMOISELLE - ULUBIONE PERFUMY

Czy głupi ma szczęście? Można powiedzieć, że tak! Pełna buteleczka moich ukochanych perfum marki Chanel trafiła do mnie w niezwykły sposób!



Otrzymałam ją od osoby, która przez przypadek dowiedziała się o mojej miłości do tego zapachu. Po czym dała mi 100 ml flakonik bez okazji i totalnie bezinteresownie!
Już teraz rozumiecie czemu zadałam takie pytanie na początku wpisu.




Zapach ten jest moim nr 1 w tej kategorii. Drugi, "na który choruję", to flowerbomb od Victor&Rolf. Ale o nim innym razem :)

Nuty zapachowe:
głowa: kwiat pomarańczy, pomarańcza, bergamotka, mandarynka
swece: ylang-ylang, mimoza, jaśmin, róża
podstawa: wanilia, białe piżmo, fasola Tonka, paczuli, opoponax, wetiweria




Niestety nie jestem specjalistką od opisywania zapachów (w tym przypadku odsyłam na dwa kanały wspaniałych kobitek - o ogromnej wiedzy perfumowej - na youtube: Pozzzziomka perfumy filmy perfumowe oraz Agata Wasilenko).

Z mojej strony mogę powiedzieć, że zapach ten jest - według mnie - bardzo uniwersalny. Według Chanel mademoiselle to świetny wybór na dzień. Według mnie nadaje się na każdą okazję, dodatkowo "otoczenie reaguje na niego bardzo pozytywnie". Jest stosunkowo lekki i świeży, ale zawiera nutę orientalną, która nie jest kadzidlana, dusząca lub ostra (czego ja bym nie zniosła).
Mam do tego zapachu ogromny sentyment, gdyż kojarzy mi się z moim ślubem - co zdecydowanie potwierdza moją miłość do niego.
Co mogę jeszcze o nim powiedzieć? Na pewno to, że jest pieruńsko drogi (najmniejsze pojemności od 450 zł w górę). Nie mogę wyjść z podziwu, że w taki sposób flakonik trafił do mojej kolekcji. Uwielbiam te perfumy i jestem pewna, że wrócę do nich gdy skończę tę butelkę. Zachęcam Was do powąchania tego zapachu w perfumerii - bo warto!




Komentarze

  1. Dziekuje za rekomendacje! Pozdrawiam❤️ Agata Wasilenko z Ogrodu Perfum
    P.s. Piękny post i zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja głównie kocham ich buteleczkę - taka prosta, elegancka i klasyczna. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciągle szukam swoich perfum idealnych. te mnie bardzo kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za polecenie, bardzo mi miło ;) Jeśli chodzi o CM, jak skończy Ci się ten flakonik, to daj znać, poszukam dobrej oferty online, bo da radę taniej na pewno ;) niż te 450 ;) Z niedrogich, a w bardzo podobnym stylu mogę polecić Gres My Life ;) Nie wiem czy robiłam filmik Co dla miłośnika Coco Mademoiselle, ale jeśli nie, to obiecuję zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wiele pomysłów postaram sie wykorzystać dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

back to top