orchidea magia piekna: OSTRA SZCZOTKA MARKI FRIDGE BY YDE - ANTYCELLULITOWE CUDO MIESZCZĄCE SIĘ W JEDNEJ DŁONI!

środa, 7 października 2015

OSTRA SZCZOTKA MARKI FRIDGE BY YDE - ANTYCELLULITOWE CUDO MIESZCZĄCE SIĘ W JEDNEJ DŁONI!

Ostra szczotka marki Fridge pojawiła się w ulubieńcach września.
Cudownie wygładza, pobudza krążenie i działa jak peeling. Idealnie sprawdza się roli "pobudzacza" porannego - dosłownie daje energetycznego kopa!
Trochę włosia, drewna - niech Was nie zwiedzie jej prostota. To małe cudeńko mieszczące się w jednej dłoni, które posiada niesamowitą moc!
Już mogę Wam zdradzić, że na pewno pojawi się w ulubieńcach roku!

www.fridge.pl








22 komentarze :

  1. Ciekawa szczotka, nie uzywałam jeszcze tego typu gadżetów

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także nie używałam jeszcze takiej szczotki ale skoro jest aż taka różnica, to pewnie warto

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czy bym jej używała, nie lubię takich gadżetów.

    OdpowiedzUsuń
  4. myślę o niej intensywnie i może w końcu się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dużo osób zachwala tę szczotkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe jakby się u mnie sprawdziła, prezentuje się ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz widzę tą szczotkę, jest to dość ciekawy gadżet, jak przynosi takie rezultaty to myślę że warto jest sięgnąć po nią :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tez nigdy nie widziałam tej szczotki :) ale wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam o tej szczotce i powiem szczerze, że bardzo mnie ciekawi i chciałabym ją mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Warto zainwestować w dobrą szczotkę, muszę to właśnie zrobić. Ta wydaje się idealna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie wygląda przerażająco. Moja skóra nielubiąca dotyku chyba by jej nie polubiła. :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama marka mnie ciekawi choć niekoniecznie ten produkt:)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie by ona pewnie częściej leżała nuż była używana ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie używałam jeszcze takiego gadżetu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. tak bardzo mi się marzy ta szczotka :) muszę ją wreszcie zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. o kurczę! :) jednak coś w tym jest, że proste rozwiązania są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka