Instagram Photos

RESIBO BRIGHT NOW - KORYGUJĄCY KREM POD OCZY TO MAŁY PIELĘGNACYJNY PHOTOSHOP W SŁOICZKU!

Resibo Bright Now - korygujący krem pod oczy to mały pielęgnacyjny photoshop w słoiczku! 

RESIBO BRIGHT NOW - KORYGUJĄCY KREM POD OCZY

Krem ma pojemność 15 ml i kosztuje 89 zł. Został zamknięty w szklanym słoiczku, z szatą graficzną utrzymaną w minimalistycznym stylu (czyli, to, co lubię najbardziej!). 

Kosmetyk ma działanie korygujące, nawilżające, przeciwzmarszczkowe, wygładzające już powstałe zmarszczki. 

Formuła jest w sam raz - konsystencja jest kremowa, ale daleko jej do ciężkich i zbitych maseł. Łatwo się wchłania, ale zostawia na skórze uczucie ukojenia. Współgra z makijażem, nie roluje się. Rozjaśnia, rozświetla, koryguje okolice oczu. U osób z wypielęgnowaną skórą pod oczami jest w stanie zastąpić korektor.

RESIBO BRIGHT NOW - KORYGUJĄCY KREM POD OCZY

SKŁAD PREZENTUJE SIĘ NASTĘPUJĄCO:

Krem zawiera wyciąg ze śliwki kakadu (SUPEROX C), która to jest jednym z najbogatszych źródeł witaminy C na świecie - a właściwie, to ona jest na 1 miejscu tej listy! Jest też silnym antyoksydantem oraz wygładza zmarszczki. Oprócz SUPEROX C, w składzie znajduje się także zmniejszająca zasinienie i pobudzająca kofeina, zapewniający prawidłowe nawodnienie skóry skwalan roślinny, natłuszczający olej sezamowy i olej słonecznikowy, antyoksydacyjna witamina E, nawilżający kwas hialuronowy.

RESIBO BRIGHT NOW - KORYGUJĄCY KREM POD OCZY

INCI:

Aqua, Glycerin, Isoamyl Laurate*, Squalane*, Propanediol, Polyglyceryl-2 Stearate*, Sesamum Indicum Seed Oil, Solanum Lycopersicum Seed Oil, Cetyl Esters*, Mica*, Cetyl Alcohol, Glyceryl Stearate*, Stearyl Alcohol*, Caffeine, Terminalia Ferdinandiana Fruit Extract*, Anigozanthos Flavidus Extract*, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil, Sodium Hyaluronate*, Xanthan Gum*, Tetrasodium Glutamate Diacetate*, Phenethyl Alcohol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Ethylhexylglycerin, Citric Acid, Parfum, Tin Oxide*, CI 77891, CI 77491
*składniki certyfikowane






ZA CO GO LUBIĘ I JAK SIĘ U MNIE SPRAWDZIŁ?

Mam wrażliwe oczy. Nawet opary dolatujące w okolice oczu z niektórych produktów potrafią wywołać u mnie podrażnienie, pieczenie i łzawienie. Z tego względu muszę być ostrożna w doborze produktów i ich testowaniu. A w tym przypadku nie dzieje się nic. Znaczy, dzieje się, ale samo dobro! Nie ma pieczenia, nie ma łzawienia, a wręcz jest odczucie jakbym nakładała pod oczy kremowy kompres. Krem przyjemnie otula, nawilża, lekko natłuszcza. Mogę z powodzeniem zaaplikować go nawet bliżej wewnętrznego kącika i.. wszystko jest ok! Dodatkowo, dzięki zawartości rozświetlających drobinek, pięknie rozjaśnia okolice oczu sprawiając, że spojrzenie wygląda na wypoczęte. W moim przypadku na co dzień w wersji soft potrafi zastąpić korektor, a jeśli chcę lub potrzebuję dodatkowego krycia, nakładam na niego krem BB Resibo (o kremie BB też niebawem pojawi się wpis, więc wyczekujcie). Ten produkt to ekstra rozwiązanie dla osób zabieganych, niewyspanych lub też młodych mam (ja do nich należę, więc wiem jak to jest). Bardzo Wam polecam ten krem! Myślę, że znajdzie się wiele osób, które docenią jego fantastyczne właściwości.


RESIBO BRIGHT NOW - KORYGUJĄCY KREM POD OCZY


Komentarze

  1. Sporo dobrego o nim czytałam, mam nadzieję, że uda mi się go poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Resibo szaleje z fajnymi nowościami :) Krem bardzo fajny, mam ochotę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze w moje łapki nie wpadł ich pierwszy krem pod oczy, a tu taka nowość :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego kremu pod oczy jeszcze nie znam, ale przeczytała Twoją recenzję i chętnie go zamówię. Mam nadzieję, że będę z niego zadowolona. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam o tym kremie dobre opinie, chyba pora go spróbować

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejne kosmetyki do kolekcji

    OdpowiedzUsuń
  7. Cena dość wysoka, polecam ten krem, dużo tańszy a bardzo skuteczny: sklep.malpex.pl/produkt/kuracja-wieku-krem-pod-oczy-i-na-okolice-ust-50-15-ml/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie testowałam kosmetyków tej firmy. Ale kremy faktycnzie mnie zaciekawiły. Polubiłam kremy bb, wyglądają na twarzy naturalnie a jednoczesnie dodatkowo twarz pielęgnują. Jest to coś zdecydowanie dla mnie ;)

    Od siebie polecam zastanowić się dobrze nad pielęgnacją skóry:
    https://bonadea-krakow.net.pl/oferta/dermatologia-estetyczna/adivive-komorki-macierzyste/

    U mnie świetne efekty dał ten zabieg, twarz wygląda młodzej.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

back to top