Instagram Photos

MIŁOŚĆ. CZY NARZUCANIE KOBIETOM RODZENIA NA SIŁĘ CHOREGO, ZDEFORMOWANEGO, NIEPEŁNOSPRAWNEGO DZIECKA MOŻNA NAZWAĆ MIŁOŚCIĄ?

Miłość. Czy narzucanie kobietom rodzenia na siłę chorego, zdeformowanego, niepełnosprawnego dziecka można nazwać miłością?

dłonie rodziców trzymające dłoń dziecka

Czy zmuszanie do oczekiwania miesiącami na poród, który kończy się śmiercią dziecka można nazwać miłością? 

To z miłością nie ma nic wspólnego. 

Nie każda matka będzie w stanie znieść tak ogromny ból psychiczny i nie każda matka będzie w stanie po czymś takim wrócić co normalności.

kobieta w ciąży

Sytuacja w kraju nie daje mi spokoju i nie mogę w tej sprawie nie zabrać głosu. Nie mam słów na to, jak potraktowano nas, kobiety, w naszej Polsce. Mam poczucie, że mamy rodzić dzieci za wszelką cenę - nie licząc się ani z ich zdrowiem ani zdrowiem matki. Rodzić! To jest nasze zasrane życiowe zadanie. Nawet kosztem niepełnosprawności cielesnej, psychicznej, a w skrajnych przypadkach także śmierci.

Sama kilka miesięcy temu zostałam matką. Nie jestem w stanie wyliczyć ile razy będąc w ciąży stresowałam się badaniami i bałam się o życie mojego dziecka. Był strach i płacz. Teraz, do tego strachu dołącza przerażająca obawa o przyszłość moją i mojej córki. Nie chcę, żeby żyła w kraju, w którym prawo kobiety ma się za nic.

Dajcie nam wybór, dajcie nam wolność, dajcie nam opiekę. Na razie jedyne, na co było was stać, to 500+...

Komentarze

Prześlij komentarz

back to top