Instagram Photos

MAKIJAŻ - MATOWE FIOLETY & BŁYSZCZĄCE USTA

Jakiś czas temu postanowiłam dodawać więcej postów z makijażami. Dziś czas na matowy makijaż i to w modnych w tym sezonie fioletach.


Podkład to Fenty Beauty Pro Filt'r Foundation w odcieniu 140. Zamiast bazy na skórę wleciał mocno nawilżający krem waterburst marki Glamglow. A puder, który odpowiada za jednoczesne utrwalenie, zmatowienie i rozświetlenie skóry, to Arbonne Translucent loose setting powder. Nie byłabym sobą gdybym nie wplotła w ten makijaż trochę błysku. Rozświetlona skóra twarzy, dekoltu i ramion świetnie komponuje się z matowymi cieniami na oczach. Rozświetlacz c-pop Becca to mój pewniak - genialnie wtapia się w skórę i nie daje efektu pudrowości. To mój pewniak.


Do wykonania makijażu oka użyłam cieni Huda Beauty New nude i Affect pure passion. Te palety stały się w szybkim czasie moimi hitami w kufrze! Klientki uwielbiają takie kolory!


I pomyśleć, że na początku (po pomacaniu testera w Sephorze) myślałam, że paleta Hudy jest kiepska - achh, wstyd!

A, i moje nowe odkrycie to kępki marki Clavier. Mają mocniejszy skręt, dzięki czemu wyglądają naturalnie. Pięknie otwierają oko.

Podkład to Fenty Beauty Pro Filt'r Foundation w odcieniu 140. Zamiast bazy na skórę wleciał mocno nawilżający krem waterburst marki Glamglow. A puder, który odpowiada za jednoczesne utrwalenie, zmatowienie i rozświetlenie skóry, to Arbonne Translucent loose setting powder.

Aby nie stworzyć zbyt ciężkiego looku na ustach wylądowała nude konturówka z Wibo i błyszczyk Fenty Beauty w odcieniu fenty glow. Cudo!


Taki makijaż będzie pasował i podkreśli każdy kolor tęczówki. To idealna propozycja na większe wyjścia. Dzięki stopniowemu pogłębianiu kolorów bez przesadnego dokładania czerni, wcale nie tworzy wrażenia zbyt ciężkiego makijażu.

Dajcie znać czy skusilibyście się na makijaż w kolorze?

Komentarze

  1. Podoba mi się ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja rzadko sięgam po fiolety, ale makijaż bardzo ładny :). Na większe wyjście może bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż świetny, ale tak samo jak poprzedniczka rzadko sięgam po fiolety.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

back to top