Instagram Photos

ZADBAJ O DŁONIE I STOPY - NATURALNIE! PATCHOULI & LEMON HAND CREAM I POMEGRANATE & LYCHEE FOOT CREAM OD MELLI CARE

ZADBAJ O DŁONIE I STOPY - NATURALNIE! PATCHOULI & LEMON HAND CREAM I POMEGRANATE & LYCHEE FOOT CREAM OD MELLI CARE

Pielęgnacja dłoni i stóp to pielęgnacja szczególna. Wymaga systematyczności, dlatego warto sięgnąć po produkty o dobrych składach i świetnym działaniu. O przyjemności z ich użycia także nie warto zapominać - jeśli przypadną nam do gustu to o wiele łatwiej będzie nam pamiętać o ich regularnym stosowaniu. Marka Melli Care zaskakuje nie tylko składami, działaniem, ale też zapachami. 



Patchouli & lemon hand cream - Odżywczo-kojący krem do rąk

Krem działa odżywczo, regenerująco i kojąco. Łagodzi podrażnienia, tworzy na skórze film, który zabezpiecza ją przed niekorzystnym wpływem czynników zewnętrznych (takich, jak mróz, wiatr, kontakt z detergentami). Sprawdza się nawet w trudnych przypadkach, kiedy skóra jest popękana, co zostało sprawdzone na dłoniach mojego męża, który nie jest łatwym przypadkiem (oczywiście, działanie kremu i ten piękny zapach - o którym będzie później mowa - na tyle mu się spodobały, że musiałam się z nim podzielić). 

W składzie kremu znajdziemy masło shea, glicerynę, olej migdałowy, olej awokado, mocznik, alantoinę, ekstrakt z płatków nagietka. Takie połączenie zapewnia nawilżenie, odżywienie, odpowiednią ochronę oraz działanie łagodzące.

Zapach tego produktu jest porywający. Połączenie paczuli i cytryny to strzał w 10! Ta mieszanka jest na tyle uniwersalna, że na pewno spodoba się płci przeciwnej - co udowodnił mój mąż, którego wcale do używania tego kremu nie musiałam namawiać.


Pomegranate & lychee foot cream - Zmiękczająco-nawilżający krem do stóp

Krem działa zmiękczająco, nawilżająco, regenerująco, ochronnie i łagodząco. Jego formuła jest treściwa, ale nie jest zbyt tłusta, czego wiele osób nie lubi. 

Produkt zawiera 10% mocznik, masło shea, alantoinę, glicerynę, olej ze słodkich migdałów, olej awokado.

Krem do stóp to u mnie bardzo ważny kosmetyk. Ja - odwrotnie niż mój mąż - jestem trudnym przypadkiem jeśli chodzi o stopy. Szukam produktu, który podoła zadaniu i da radę zmiękczyć i nawilżyć moje stopy na dłużej niż kilka godzin. Ten produkt przypadł mi do gustu, ale bardzo chętnie widziałabym w nim większe stężenie mocznika, co pozwoliłoby mi go okrzyknąć ideałem. U osób, które nie mają dużego problemu sprawdzi się znakomicie.



Stopy odkrywamy głównie latem, ale całoroczna dobra lub zła pielęgnacja wpływa na stan skóry w sezonie. Od dobranej, regularnej pielęgnacji zależy czy będziemy odkrywać nogi z przyjemnością czy raczej chować je wiecznie w skarpetkach. Z kolei krem do rąk to podstawa podstaw. Szczególnie w obecnych czasach, gdy przez pandemię potrafimy myć ręce nawet kilkadziesiąt razy dziennie. Nawet najdelikatniejsze środki myjące nie pozostaną bez wpływu na stan skóry dłoni. Trzeba więc zadbać o tę okolicę, tym bardziej, że dłonie jako pierwsze zdradzają nasz wiek. 

Jeśli będziemy systematycznie sięgać po peelingi (które są nieodzowną częścią właściwej pielęgnacji) i stawiać na odżywianie i nawilżanie rąk i stóp to będziemy mogli cieszyć się zadbaną skórą przez cały rok. Aby umilić sobie jesienne wieczory zachęcam do zrobienia sobie domowego spa z użyciem tych produktów. Ich działanie i piękne zapachy na pewno wprowadzą Was w dobry nastrój. 

Komentarze

  1. Ja do stóp uwielbiam wręcz cremobazę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama stosuję ten krem do stóp z granatem i liczi i jestem z niego bardzo zadowolona. Moje stopy też są „trudne”, ale krem świetnie daje sobie z nimi radę.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

back to top