Instagram Photos

THE ORDINARY - ASCORBYL TETRAISOPALMITATE SOLUTION 20% IN VITAMIN F - SERUM OLEJOWE Z WITAMINĄ C I F

THE ORDINARY - ASCORBYL TETRAISOPALMITATE SOLUTION 20% IN VITAMIN F - SERUM OLEJOWE Z WITAMINĄ C I F

Przyszedł czas na recenzję kolejnego kosmetyku marki The Ordinary (była już mowa o serum Buffet, a także toniku z kwasem glikolowym. Dziś opowiem Wam o serum z witaminą C.  W ofercie marki jest kilka produktów zawierających ten składnik, jednak mnie najbardziej przyciągnęła właśnie ta wersja.

THE ORDINARY - ASCORBYL TETRAISOPALMITATE SOLUTION 20% IN VITAMIN F - SERUM OLEJOWE Z WITAMINĄ C I F

THE ORDINARY - ASCORBYL TETRAISOPALMITATE SOLUTION 20% IN VITAMIN F - SERUM OLEJOWE Z WITAMINĄ C I F

Korzyści ze stosowania witaminy C jest mnóstwo, nie bez powodu jest ona jednym z najbardziej lubianych składników kosmetycznych. Jej działanie jest uniwersalne (oczywiście, zależy ono od formy i stężenia - nie każde będą idealne dla wszystkich, ale mam tu na myśli uniwersalność samego składnika). Dodatkowo, efekty po jej zastosowaniu przychodzą bardzo szybko, co sprawia, że po takie kosmetyki sięgamy jeszcze chętniej.

SKŁAD PREZENTUJE SIĘ NASTĘPUJĄCO:

Serum The Ordinary Ascorbyl Tetraisopalmitate solution in vitamin F zawiera rozpuszczalną w olejach formę witaminy C noszącą nazwę Tetrahexyldecyl Ascorbate. Jest to jedna z najstabilniejszych i najdroższych postaci witaminy C. W teorii stabilna do kilkunastu miesięcy, natomiast producent w tej danej formule zalecił jej zużycie od otwarcia w ciągu 6 miesięcy. Ta forma witaminy C nie powoduje złuszczania skóry i wymaga więcej czasu aby zadziałać, natomiast efekty jej działania są długofalowe. Dodatkowo, jest bardzo dobrze tolerowana nawet przez delikatne i wrażliwe cery. 
Oprócz witaminy C w składzie znajdują się witamina F (wygładza, regeneruje), ekstrakt z pomidora (odświeża, nawilża, oczyszcza), skwalan (nawilża, regeneruje, wygładza; promotor przenikania innych składników aktywnych). A bazą dla tych składników jest emolient z oleju kokosowego (naturalny, zastępuje silikony) i olej jojoba. 

INCI:
Coconut Alkanes, Tetrahexyldecyl Ascorbate, Ethyl Linoleate, Coco-Caprylate/Caprate, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Solanum Lycopersicum (Tomato) Fruit Extract, Squalane.

THE ORDINARY - ASCORBYL TETRAISOPALMITATE SOLUTION 20% IN VITAMIN F - SERUM OLEJOWE Z WITAMINĄ C I F

DZIAŁANIE I stosowanie:

Serum, jak już wspomniałam wcześniej, potrzebuje chwili aby pokazać co potrafi. A gdy już nastąpi ten moment to skóra staje się rozjaśniona, rozświetlona, a przebarwienia zredukowane. Kosmetyk, dzięki zawartości witaminy C, jest silnym antyoksydantem, który zwalcza wolne rodniki, uszczelnia naczynia krwionośne, poprawia także elastyczność skóry. 
Preparat posiada olejową postać, dlatego najlepiej sprawdza się stosowany na noc, ale nic nie stoi na przeszkodzie aby aplikować go rano. Ja po to serum sięgam 3-4 razy w tygodniu. W przypadku stosowania kosmetyków z witaminą C należy pamiętać o ochronie przeciwsłonecznej.

THE ORDINARY - ASCORBYL TETRAISOPALMITATE SOLUTION 20% IN VITAMIN F - SERUM OLEJOWE Z WITAMINĄ C I F


ZA CO JE LUBIĘ I U kogo się sprawdzi?

Serum The Ordinary jest niezwykle uniwersalnym kosmetykiem. Spodoba się posiadaczom skóry z przebarwieniami, zmarszczkami, poszarzałej, naczynkowej, wrażliwej, dojrzałej. 
Wspomniałam już wyżej, że w ofercie The Ordinary znajdują się różne preparaty z witaminą C. Wybrałam opisywaną przeze mnie formę właśnie ze względu na jej właściwości. Ta olejowa formuła nie zapycha mojej skóry (miałam już do czynienia z jednym produktem innej marki, po którym na mojej twarzy nastąpił wysyp niedoskonałości). Świetnie sprawdza się stosowana na noc, a ja lubię wieczorami aplikować takie cięższe (ona nie jest ciężka, ale olejowe produkty z natury są cięższe niż np. kremy) preparaty. Moja skóra po dłuższym czasie jest jaśniejsza, bardziej promienna, a przebarwienia z czasem stały się i stają coraz bardziej zredukowane (tak, używam tego produktu cały czas). Jeśli szukacie serum z witaminą C przeznaczonego nawet dla skóry wrażliwej lub rozpoczynacie przygodę ze stosowaniem tego składnika i obawiacie się złuszczania lub podrażnień to w przypadku tego preparatu nie macie się czego obawiać. W skrócie - bardzo polecam!

THE ORDINARY - ASCORBYL TETRAISOPALMITATE SOLUTION 20% IN VITAMIN F - SERUM OLEJOWE Z WITAMINĄ C I F

Komentarze

  1. W działaniu bardzo fajne zresztą ich produkty tego typu mają wiele zwolenniczek :). Ja na razie planuję serum Miya, ale to też mnie bardzo ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja cera bardzo dobrze reaguje na produkty z witaminą C :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to chyba coś czego potrzebuję ja, jak i moja cera. witamina C w kosmetykach zawsze na mnie dobrze działa, muszę spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie przetestowałabym takie serum :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię produkty tej marki, witamina c jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że też stosowałabym je na noc ;) Aktualnie używam ich kwasu hialuronowego pod nocną pielęgnację ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stosowałam kiedyś to serum i planuję do niego powrócić jak tylko wykorzystam inne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bardzo często staram się stosować większość składników z witaminą C - ale czasami ciężko o dobrej jakości.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

back to top