orchidea magia piekna: TANIE ROZWIAZANIE - CO ZAMIAST REKAWICY DO MYCIA PEDZLI?

piątek, 6 lutego 2015

TANIE ROZWIAZANIE - CO ZAMIAST REKAWICY DO MYCIA PEDZLI?

Dziś mam dla Was tanie rozwiązanie dotyczące sposobu ułatwiającego mycie pędzli do makijażu.



Nie macie 50-100 zł na zakup rękawicy do mycia pędzli? Mam dla Was tanie rozwiązanie! Wystarczy wydać od 1,50 do 5 zł i kupić tanią jak barszcz mydelniczkę z wypustkami. Gwarantuję Wam, że ta opcja działa - zdecydowanie przyspieszy i ułatwi czyszczenie większej ilości pędzli (szczególnie tych ubrudzonych podkładem) Emotikon smile

20 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. A tak czasem mój mózg wpadnie na jakiś dobry pomysł :P

      Usuń
  2. o ja cie! w zyciu bym nie wpadla na to :) terz musze tylko poszukac takiego cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O popatrz nie wpadlabym na to

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem mój mózg się na coś przyda hehe :D

      Usuń
  4. Muszę się zaopatrzyć w takie cudo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tanie jak barszcz, a może ułatwić życie :D

      Usuń
  5. Super pomysł:)
    pozdrawiam i miłego weekendu życzę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Like your blog very much! It was so interesting to read your posts and also I’d like to say that you have beautiful photos! I know that it requires so much time to update blog, but keep doing it!)
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka