orchidea magia piekna: MOJE EFEKTY ZASTOSOWANIA KURACJI KWASAMI

piątek, 30 stycznia 2015

MOJE EFEKTY ZASTOSOWANIA KURACJI KWASAMI

Tym razem krótki, ale dość konkretny wpis - związany z pielęgnacją mojej cery (tłustej z tendencją do trądziku).
Poniżej małe porównanie stanu mojej skóry przed i po kuracji kwasem glikolowym (i migdałowym), którą nadal sobie sama przeprowadzam. Wybaczcie, że pierwsze zdjęcie jest troszkę starsze i w makijażu, ale najlepiej widać na nim szczegóły. Czy widać różnicę? Oceńcie sami!
p.s.: ja jestem zachwycona :) 

p.s.2: najchętniej nagrałabym dla Was film na temat kwasów, ale jeśli sytuacja na to pozwoli - w przeciwnym razie na pewno napiszę o nich post - bo warto poświęcić temu tematowi więcej uwagi ;)


7 komentarzy :

  1. Z pewnością są efekty, ale makijaż sprawia, że te niedoskonałości nie są zbyt widoczne, ale widać, że są większe niż po kuracji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam już to zdjęcie na FB i faktycznie efekty widać !;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety przez makijaż efektu nie widać moim zdaniem :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekty są widoczne :) sama przymierzam się do zastosowania kwasów, ale zacznę łagodnie: kwasem migdałowym w postaci toniku 5% z kwasem hialuronowym.

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt naprawdę bardzo widoczny:) super:)
    ściski przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że pierwsze zdjęcie w makijażu

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka