orchidea magia piekna: PROSTY MAKIJAZ NA WYJSCIA - JASNE OKO + CZERWONE USTA

sobota, 11 października 2014

PROSTY MAKIJAZ NA WYJSCIA - JASNE OKO + CZERWONE USTA

Dziś kolejny makijaż, ale tym razem coś klasycznego - jasne oczy + czerwone usta. Taki makijaż to świetne rozwiązanie, gdy nie mamy zbyt wiele czasu na malowanie oczu i chcemy mieć makijaż wyjściowy. Aby podbić efekt, można dokleić kępki lub rzęsy na pasku (powiększą oczy i sprawią, że zyskamy zmysłowości).




Lista użytych kosmetyków:
Podkład - Rimmel wake me up
Korektor - Mac pro longwear concealer
Bronzer - The Balm bahama mama
Rozświetlacz - The Balm Mary-lou manizer
Baza pod cienie - Lumene
Cienie - Inglot + bronzer The Balm wykorzystany jako cień
Tusz - Maybelline Colossal
Szminka - Golden rose matt velvet 18

53 komentarze :

  1. Usta wyglądają super i praktycznie robią za cały makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie o to chodziło - żeby było szybko i efektownie :P

      Usuń
  2. Kochana, uwielbiam twoje makijaże... ten jest przepiękny! I piekna Ty!!!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie, usta odgrywają pierwszą i znaczną rolę :)
    zapraszam do siebie na nowy post :) http://beyourself-j.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do starego , nowo otwartego pastelowego domku a szczególnie na CANDY :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się , lubię delikatne makijaże ;) !

    OdpowiedzUsuń
  6. Klasyka jest najlepsza:) Śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. i pomyśleć, że kiedyś nie rozumiałam jak można nosić czerwoną szminkę :P

      Usuń
  8. Ale masz piękny kolor oczu :) ! Taki bursztynowy :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście jak byłam mała marzyłam o niebieskich :P

      Usuń
  9. Ja nie mam żadnej czerwonej szminki:) podobają mi sie u innych, ale u siebie nie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj na pewno znalazł by się taki odcień, który by Ci pasował :D

      Usuń
  10. Bardzo ładny makijaż, takie delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Slicznie i naturalnie, a tak lubie najabardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prosty a jaki efektowny :) Piękna pomadka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny makijaż, mamy w sumie podobny kolor włosów i typ urody.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pasują Ci tak mocno podkreślone usta ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś nienawidziłam czerwonych pomadek, a teraz je uwielbiam :D

      Usuń
  15. Taką klasykę to ja lubię najbardziej:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i fajne jest to, że usta to szybka sprawa do pomalowania :D

      Usuń
  16. uwielbiam takie proste makijaże ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Usta boskie! Kusisz kochana! ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To szminka Golden rose. Super cena a jakość świetna :D

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka