orchidea magia piekna: NASZ PIERWSZY WSPOLNY FILMIK - TAG: 40 PRZYPADKOWYCH PYTAN

poniedziałek, 27 października 2014

NASZ PIERWSZY WSPOLNY FILMIK - TAG: 40 PRZYPADKOWYCH PYTAN

Hej wszystkim :)
Jak tytuł wskazuje, postanowiłyśmy w końcu nagrać wspólny film - dzięki pożyczonej kamerze i ostatnio nabytej lampie pierścieniowej. Wybaczcie nam jakość, której daleko do HD, ale na początek, do nagrania tagów HD nie jest na szczęście aż tak potrzebna. Będziemy pracować nad lepszymi ustawieniami w przyszłości tak, aby lepiej się Wam nasze produkcje oglądało.


Tak, jak wspomniałam wyżej, jest to luźny film na rozkręcenie się. Z tego powodu postawiłyśmy na TAG, który już bardzo dawno krążył w sieci. Zapraszamy do oglądania i mamy nadzieję, że film Wam się spodoba i doda trochę uśmiechu w te chłodne, szaro-bure dni :)

p.s: do normalnych nie należymy - uprzedzamy z góry^^



38 komentarzy :

  1. Śliczne i miłe dziewczyny jesteście!!!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozytywnie zakręcony filmik ;) Fajnie się Was oglądało, aczkolwiek pytania były dziwne. Nie słyszałam jeszcze żeby ktokolwiek jadał kredki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy filmik ale jak świetnie Wam wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne, wesołe kobitki! Super. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak siostry wyglądacie:)) bardzo uśmiechnięte! TEż nie lubię jak ktoś przychodzi za wcześnie - kłopotliwe, albo za późno.
    Czosnek to świetna przyprawa, do wszystkiego, może po za deserami:))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dużo osób nam mówi, że wyglądamy na siostry :P

      Usuń
  6. Super dziewczyny z Was ;) Bardzo fajny tag :D

    PS. Zapraszam na obczajkę dużych zmian na blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne i zabawne :D Na początku myślałam, że jesteście siostrami!! haha :D
    Podobała mi się historia o kocie pijącym herbatę :D Moja lubi wyciągać różne ciastka w opakowań. Mam wrażenie, że uzależniła się od cukru :P Mam narkomankę w domu! :P
    I ja też miałam kiedyś kotkę Mię :) Teraz została mi tylko kotka Sabinka :D Kocham koty <3 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah bardzo wiele osób myśli, że my siostry, a tu zonk :P

      Usuń
  8. Ja też byłam przekonana, że łączy Was rodzinna więź! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, jesteście bardzo podobne:)

      Usuń
  9. Pierwszy filmik? Wyszedł super, pozytywne jesteście :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miło Was zobaczyć na filmiku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Testuję w chwili obecnej Ziaję, a jak mi się skończy to może kupię Pharmaceris :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny filmik! ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajnie się was ogląda, sympatycznie

    OdpowiedzUsuń
  14. jednak woę żeby na blogu był prowadzony blog a nie youtub ;p

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka