orchidea magia piekna: MAKIJAZ ZIELONO-BRAZOWE SMOKY EYES WYKONANE PALETKA CIENI SLEEK GARDEN OF EDEN

czwartek, 2 października 2014

MAKIJAZ ZIELONO-BRAZOWE SMOKY EYES WYKONANE PALETKA CIENI SLEEK GARDEN OF EDEN

Witajcie, nareszcie nadeszła pora na makijaż. Wybaczcie mniejszą ilość zdjęć, niż zwykle, ale muszę powalczyć z ustawieniami światła w sytuacji, gdy słońce chce sobie zachodzić ok. 18 :)
Makijaż w odcieniach zieleni i brązu, wykonany cieniami z paletki Sleek - Garden of Eden oraz czarnym cieniem z palety Urban Decay - Naked 2. Tusz Maybelline - Colossal, podkład Rimmel - wake me up, puder sypki Manhattan, bronzer The Balm - Bahama mama, rozświetlacz The Balm - Mary-lou manizer, konturówka Max Factor (nie pamiętam nr), błyszczyki Manhattan i Essence.

Wykorzystałabym go raczej na wieczór, gdyż jest bardzo wyrazisty i przydymiony (a'la smoky eyes). Myślę, że skorzystać z niego mogą posiadaczki każdego koloru oczu, ale przy niebieskich warto było by zamienić tę jasną zieleń na odcień pomarańczu (co podkreśli niebieską tęczówkę).
Wybaczcie, na ostatnim zdjęciu blogger oczywiście musiał zmienić mój kolor oczu....




78 komentarzy :

  1. Kochana, przepiękny makijaż... wymalowane oczy po prostu rewelacyjnie!
    ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ten makijaż, w dodatku jest naprawdę perfekcyjnie wykonany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne kolorki!

    ____________
    a u mnie?
    fashion jesienią

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba jesień mnie nastraja na takie kolory :P

      Usuń
  4. Bardzo ładny makijaż, fajne połączenie kolorków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zielenie są fajnym pomysłem na makijaż wieczorowy. Szkoda, że są trochę niedoceniane ;)

      Usuń
  5. Mam inną paletkę Sleek, ale widzę że Twoja ma też świetne kolorki. Piękny makijaż. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię te paletki i na pewno będę powiększać ich ilość w kufrze ;)

      Usuń
  6. Podoba mi się makijaż, idealny na co dzień i nie tylko :)
    Dziękuję za odwiedziny u mnie oraz pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze mnie korci zrobienie innej wersji, z jakimś brokatowe zielonym cieniem :D

      Usuń
  7. Świetna fotka z tą minką :) Podoba mi się ten zielony cień w kąciku oka, chciałabym taki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie odpały u mnie to norma hahah :)
      Piękny jest ten kolor, taka limonka. Mam też jasna zieleń z Maca, ale powiem Ci szczerze, że zdecydowanie lepiej kupić paletke, niż ten cień ;)

      Usuń
  8. podoba mi się ten zielony akcent w kąciku oka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też, najlepszy z całej paletki.

      Usuń
    2. Naprawdę polecam tę paletke. Mam podobny cień z MACa i szału nie robi :P

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Żałuję, że zieleń jest trochę niedoceniana ;)

      Usuń
  10. Bardzo ładny makijaż :) Świetny kolor na ustach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mieszanka dwóch błyszczykow Manhattan i essence ;)

      Usuń
  11. Ostatnie zdjęcie jest boskie :P Co do makijażu - bardzo mi się podoba, zwł. że sama nie umiem niczego ładnego w zieleniach zmalować - kompletnie nie mój kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zdjęcie jest całkiem w moim stylu hahah :)
      A co do zieleni, to można ją fajnie miksowac z innymi kolorami. To dość niedoceniany kolor, a potrafi wyglądac ładnie ;)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Najczęściej mam niby jakaś wizję, a potem dopaciałam tego jasnego i.. tak już zostało hehe ;)

      Usuń
  13. Piękny makijaż:) Bardzo Ci pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Taka mala odmiana w stosunku do ilości brązow, których używam najczęściej ;)

      Usuń
  15. dobry sposob na wykorzystanie zielenii :D !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można ją fajnie mieszać także z innymi kolorami ;)

      Usuń
  16. ostatnie zdjęcie jest najlepsze, fajny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładny makijaż, fajnie się zgrał z kolorem kolczyków :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak juz skończyłam makijaż to przypomniałam sobie, że mam kolczyki w tym kolorze i od razu je założyłam ;)

      Usuń
  18. no super wyszło :) makijaż w bardzo fajnych, zywych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam dziś jakąś gazete i patrzę, a ten kolor to teraz modny jest hahah :)

      Usuń
  19. Ładnie rozświetlone oko. ;] Teraz niestety coraz gorzej z robieniem dobrych zdjęć... Pozostaje tylko I połowa dnia, czyli wtedy, kiedy nigdy nie ma czasu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby mogła bym rano coś stworzyć, ale czasem jest to na tyle mocny makijaż, że ciężko w takim iść do pracy hehe. Ale już wiem jaki by się tu przydał sprzęt i powoli będę do tego dążyć :)

      Usuń
  20. Przepięknie! Bardzo Ci takie kolory pasują! Ja trochę zielenie zaniedbuję, bo mam zielone oczy. Najbardziej kocham fiolety :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często jest tak, że kierujemy się według pewnych reguł, np ze nie należy nakładać cieni w kolorze tęczówki oka. Ale czasem wystarczy ten kolor przełamać innym i juz efekt jest zupełnie inny. Warto eksperymentować i łamać zasady ;)

      Usuń
  21. musze wypróbowac go tylko z tym pomarańczem dla niebieskookich :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz też dodać więcej brązu a odjąć trochę zieleni. Warto eksperymentować, ho można uzyskać fajny efekt ;)

      Usuń
  22. pasuje do ciebie ;) wyglądasz promiennie w nim ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie Ci w takim makijażu :]

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładne maSZ OCZYSKA to i w każdym makijażu będzie Ci pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładny, świetlisty makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Niecodzienna,interesująca gra kolorów,w połączeniu z tym akcentem w postaci kolczyków niesamowicie skupia spojrzenie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko sobie przypomniałam, że je mam to od razu wykorzystałam do zdjęć :)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka