orchidea magia piekna: MAKIJAZ DZIENNY - RUDOSCI I ROZOWE USTA

wtorek, 19 sierpnia 2014

MAKIJAZ DZIENNY - RUDOSCI I ROZOWE USTA

Witam po krótkiej przerwie. Dziś czas na kolejny makijaż, tym razem typowy dzienny. Cienie w odcieniach rudości i brązu, czarna kreska i usta w odcieniu różu.






































Lista kosmetyków:
podkład - Revlon Colorstay
korektor - Loreal
Puder sypki - Manhattan
Róż/bronzer - MAC mineralize skinfinish w odcieniu Warm soul
Eyeliner - Wibo
Paleta cieni - Urban decay Naked 2
Tusz do rzęs - Maybelline
Pomadko-błyszczyk - Inglot

41 komentarzy :

  1. piękne brwi tak swoją drogą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się:) i fantastyczna fryzura!

      Usuń
    2. Ale ja bym chciala,zeby to byly wlosy zamiast kredki czy cienia :P

      Usuń
  2. makijaz piękny ale i fryzura bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki :) fryzura to przypadek,nawet nie zastanawialam sie :)

      Usuń
  3. Fajnie wyszło, chociaż osobiście na dzień wolę coś lżejszego (np kreska zamiast linera). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najchętniej bym codziennie nosila liner,ale nie zawsze chce mi sie go potem zmywac hahah

      Usuń
  4. Śliczny ten makijaż, bardzo świeżo i promiennie wyglądasz. Sweterek ma piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna bluzeczka, delikatne usta i fajny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie i tak deliaktnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny makijaż;)
    taki też by mi pasował !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mega uniwersalny, a genialnie podbije niebieskie oczy :)

      Usuń
  8. Bardzo ładny makijaż i do tego Twoje wspaniałe piwne oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny makijaż. :) Bardoz mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie:) tylko zastanawiam się czy chłodne różowe usta pasują do "ciepłych" oczu i policzków.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czasem lubie przelamywac konwencje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, aby dobrze czuć się w danym makijażu;)

      Usuń
  12. Kolory,które wybrałaś do podkreślenia oczu - bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo je lubie, bo sa i widoczne, ale nie za mocne :) szczególnie fajne do niebieskiej i zielonej teczowki, choc piwnej tez pasuja ;)

      Usuń
  13. Śliczny makijaż! Kolor pomadki bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To takie szminki błyszczyki w formie sześcianu, rozglądając się na pół i w każdej części jest inny kolor ;)

      Usuń
  14. Bardzo ładnie wyglądasz, cień do powiek świetny odcień ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ach te oczy! Ale piękny kolor i idealnie dobrany makijaż, który je podkreśla. Brwi również mi się podobają. Pozdrawiam i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję a ja kiedyś nie lubiłam tego koloru, chciałam mieć niebieskie :P ale już mi na szczęście przeszło hahah :)

      Usuń
  16. Podoba mi się taki makijaż, ładnie podkreśliłaś oczy. :-)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka