orchidea magia piekna: MAKIJAZ WIECZOROWY 'A LA' CHINKA

wtorek, 13 maja 2014

MAKIJAZ WIECZOROWY 'A LA' CHINKA

Dziś makijaż imprezowy, trochę fashion – pomieszanie stylów. Ciemne , wyraźne kolory.
Twarz – podkład matujący Revlon, puder firmy Rimmel stay matte – dla mojej cery najlepszy :) Pod oczy korektor sypki - mineralny, a na policzkach mocny akcent w postaci różu.
Oczy – na całą powiekę użyłam matowego beżu, a później położyłam czarny cień ze świecącymi drobinkami. Makijaż ten jest mocno rozblendowany, do jego stworzenia wykorzystałam kilka warstw cieni. Na środek powieki nałożyłam mocno świecący brąz i pomieszałam go z ciemną zielenią . Całośc mocno rozstarłam jasnym złotym odcieniem, który fajnie rozświetlił szczególnie środkową powiekę. Łuk brwiowy zaakcentowany delikatnie białym cieniem. Natomiast dolną część oka pomalowałam ciemnym cieniem oraz nałożyłam wydłużającą maskarę. Rzęsy dodatkowo zaznaczyłam u dołu kredką i wypełniłam cieniem.
Usta- wyszedł mi w sumie trochę taki styl 'a la' Chinka :)

Użyłam bardzo fajnej czerwonej pomadki z błyszczącymi drobinkami od Maybelline.









































Makijaż: Dominika

4 komentarze :

  1. ładny makijaż, taki słodki w rzeczywiście w stylu gejszy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napadło ją coś na zrobienie takiego makijażu :) Tylko nie wiem jak ma się do tego ta czapa, ale pomysł jest niecodzienny :D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Warto czasem spróbować przełamać schemat ;)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka