orchidea magia piekna: NOWA SUPER PROMOCJA ROSSMANN - KOLOROWKA!

wtorek, 22 kwietnia 2014

NOWA SUPER PROMOCJA ROSSMANN - KOLOROWKA!

Hej wszystkim! Wybrałam się dziś do Rossmanna po papu dla kota i moim oczom ukazał się super widok - nowa promocja na kolorówkę. 

Promocja: 49% rabatu na podkłady, pudry, róże i korektory do twarzy. Trwa ona od 22 do 28 kwietnia. Jeśli potrzebujecie coś z tej serii, to warto się wybrać do sklepu i kupić taniej :)
Dodatkowo, dowiedziałam się, że promocja będzie zmieniać się w trybie tygodniowym i pewnie obejmie produkty do oczu lub ust, więc warto zapuścić oko także 29 kwietnia.
Mam nadzieję, że informacja była przydatna i uda się Wam skorzystać z rabatu :)

8 komentarzy :

  1. Raczej się nie wybieram, ale wiesz jak to jest ;) Teraz nic nie potrzebuję, a jak zajrzę, to okaże się że większość niezbędna :P A Ty nic nie wzięłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heheh wiadomo, że by się coś znalazło, ale na razie kufer jeszcze się nie przerzedził na tyle, żeby robić zapasy. Bardziej interesuje mnie promocja na tusze do rzęs czy błyszczyki ;) Ale to jeszcze muszę poczekać :P

      Usuń
    2. Rozumiem :) U mnie też pod dostatkiem, więc lepiej jak nie będę nawet wchodzić ;)

      Usuń
    3. Chociaż gdybym miała wybierać od podstaw to na pewno pod kątem zapełnienia kufra kupiłabym podkład Rimmel wake me up, korektor Loreal match, podkład Max factor Lasting performance, puder brązujący Astor 4ever i jakiś korektor pod oczy albo Maybelline albo Loreal. Chyba, że w danym Rossmannie było by stoisko Revlon to na pewno jeszcze do listy dołączył by Colorstay cera mieszana i jakiś jasny do mieszania z serii Photoready ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dlatego jak tylko się o niej dowiedzialam to dalam znac :)

      Usuń
  3. mam dokładnie 10 podkładów. kiedyś miałam 2 i było dobrze a teraz czuję, że mam za mało i chcę testować nowe. Byłam wczoraj w rossmannie i przeżyłam straszne chwile. zapomniałam, że w moim nie ma szafy bourjois. a miałam całą listę produktów tej marki: podkłady bourjois healthy mix i 123, w odcieniach light vanilla, róż bourjois 54, bronzer 52. ostatecznie kupiłam wake me up rimmel. pierwsze wrażenie zrobił na mnie dobre ale i tak cierpię bo nie mam nic z bourjois

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię ten podkład (nie sądziłam, że akurat tej marki podkład mi się spodoba, bo na ogół to była klapa) i z jeśli mi się skończy to na pewno kupię kolejne opakowanie. Jakąś opcją może by były zakupy online na rossnet? Chyba, że już nie chcesz wydawać to Cię nie namawiam hahah :)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka