orchidea magia piekna: MAKIJAZ KONKURSOWY

sobota, 26 kwietnia 2014

MAKIJAZ KONKURSOWY

Dziś makijaż, który wykonałam na potrzebę konkursu u www.czytamysobie.pl. Zamiast makijażu codziennego, wybrałam coś znacznie ciemniejszego, gdyż była taka możliwość. Jak wiecie, uwielbiam kombinować i tym razem powstało czarne smokey eye, mocno roztarte wokół oczu i pokryte warstewką lśniącego, przezroczystego błyszczyka w celu nadania blasku (na zbliżeniu jest to dobrze widoczne).
Ciekawe, jak Wam ta propozycja przypadnie do gustu :)

























































http://www.czytamysobie.pl/2014/04/mam-dla-ciebie-wyzwanie.html


Makijaż: nie-codzienny :)
Makijaż: Ewa


12 komentarzy :

  1. Cóż za czerń :d . Zapraszam do mnie na rozdanie : http://malinka24.blogspot.com/2014/03/rozdanie.html#comment-form .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No miało być cieemno :P heheh myślałam jeszcze o wersji z ciemnymi ustami, ale pomyślałam, że to już może być zbyt ostre ;) Dzięki ;)

      Usuń
  2. Ładny ;) Podoba mi się na tobie, ale sama bym się na taki nie zdecydowała .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że to nie jest makijaż dla każdego :) Już chyba ciemniej się nie da heheh :)

      Usuń
  3. Dziękuję za zgłoszenie! :-) Pomysłowy i tajemniczy makijaż. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja to zawsze jakoś tak lubię pokombinować i zrobić coś kompletnie innego, niż wszyscy :)

      Usuń
  4. Ostro i zdecydowanie :-) Fajnie to wyszło :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam troszkę (heheh "troszkę") przełamać rutynę i zrobić coś innego :)

      Usuń
  5. Jakby tak się rozmazać, to dwie pandy murowane! Zbyt czarny jak dla mnie, ale Tobie pasuje. Aczkolwiek uważam, że błyszczyk na powiece to już nieco przesada..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heheh no nie jest to makijaż typowy na wyjście, nie taka miała to być idea - bardziej zabawa mozliwościami ;) Pewnie, że nie polecam go na wyjścia, bo nie przetrwa, no chyba, że bez błyszczyka ;)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka