orchidea magia piekna: MAKIJAZ KOBALT, FIOLET Z AKCENTEM ZOLCI + ROZNE KOLORY OCZU

sobota, 19 kwietnia 2014

MAKIJAZ KOBALT, FIOLET Z AKCENTEM ZOLCI + ROZNE KOLORY OCZU

Dzisiaj tym razem makijaż kolorowy i wyrazisty. Zmieszane odcienie ciemnego różu, fioletu, kobaltu, a dodatkowy akcent to żółć w wewnętrznych kącikach oczu. Reszta makijażu stonowana, bez różu na policzkach.





















































Dodatkowo, postanowiłam się trochę pobawić w programie graficznym, aby pokazać Wam jak ten makijaż będzie wyglądał w zależności od koloru oczu:


















Makijaż: imprezowy
MUA: Ewa

20 komentarzy :

  1. Odważny make-up :-) Z ciemną tęczówką najlepiej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, ja raczej wykorzystałabym go na jakiejś imprezie czy cuś, nie na co dzień :) A co do tęczówek, postaram się z każdym kolejnym makijażem dodawać zdjęcia porównujące kolory, bo wtedy łatwiej jest nam ocenić, czy będziemy się w nim dobrze czuły :)

      Usuń
  2. bardzo ładny makijaż, podoba mi się choć jest mocny. wesołych świąt i wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo intensywny, do tego żółć mocno kontrastuje - ale czasem lubię sobie zaszaleć :) Dziękuję i nawzajem!

      Usuń
  3. Taki makijaż nie dla mnie, ale muszę przyznać, że wygląda zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, nie każdy będzie dobrze się czuł w takim wydaniu, ale czasem wystarczy np. kolorowa kreska i już wyglądamy inaczej, a z dodatkiem koloru :) Dzięki :)

      Usuń
  4. Ale piękny, kolorowy makijaż! Chociaż ja noszę bardziej neutralne, bo takich jeszcze nie umiem :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :) Oj, wszystko przed Tobą! Tak, jak napisałam komentarz wyżej - czasem naprawdę nie potrzeba wiele, żeby coś zmienić - spróbuj od kolorowej kreski kredką do powiek :D Mała zmiana - duży efekt :) Postaram się wprowadzić takie posty z makijażami krok po kroku, ale do tego to proszę o cierpliwość - muszę pokombinować z ustawieniami aparatu i światła, żeby były w miarę przyzwoite zdjęcia :)

      Usuń
  5. Makijaż bardzo ładny i dopracowany :) Podkreśliłabym trochę mocniej usta, bo praktycznie ich nie widać a oczy wybijają się na główny plan.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam też nad wersją z fuksjowymi ustami, ale może następnym razem :)

      Usuń
  6. Świetne połączenie kolorów, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny! Ja jedak nigdy nie zdobędę się na odwagę, aby nosić tak odważne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) To poradzę Ci to, co też pisałam innym - może zacznij od kolorowej kreski? :)

      Usuń
  8. Pięknie Ci w tych kolorach, jak rajski ptak!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały makijaż! Zapraszam na "kosmetyczne wyzwanie" na moim blogu. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) Jesli tylko znajde troche czasu to sprobuje :) Dzieki za zaproszenie :)
      Pozdrawiam,
      Ewa

      Usuń
  10. dziekuje za inspiracje ! takie kolory jak najbardziej mi pasuja p.s swietny blog ide sie zabierac za przegladanie ! :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka